NOVA KNJIGA

Kako je zagrebački Židov koji je primijenio Freudovo učenje na industriju oglašavanja završio u duševnoj bolnici, pa u zatvoru

Prije 90 godina u Beču je na njemačkom jeziku objavljena knjiga "Psihodinamika reklame". Sada je konačno prevedena na hrvatski

Katkad nam, naviklima na blagodati suvremena svijeta, ne pada na pamet da su se fenomeni, što ih u njihovoj svakidašnjosti više i ne doživljavamo kao takve, u nekom trenutku nalazili u povojima, a ako su ti povoji k tome na ikoji način vezani uz naše ljude, bit će nam to dostatan razlog da stvar sasvim smetnemo s uma. Jedan od njih svakako su reklame, čija često vrlo skupa produkcija odavna više ne pripada samo u "umijeće uvjeravanja i tržišne komunikacije" nego i u motore potrošačke ekonomije, a čovjek koji je se zarana istaknuo na području razumijevanja njihovih internih zakonitosti zvao se Miroslav "Fritz" Feller (1901. - 1961.), čija je knjiga "Psihodinamika reklame", objavljena izvorno na njemačkom jeziku još davne 1932., nedavno osvanula i u...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
15. prosinac 2024 18:54