Dušan Bekar bio je autor, među ostalim, i nezaobilazne zaštitne figure Fotokemike, one poznate siluete čovjeka s fotoaparatom. Zapravo, gotovo je bio njihov kućni dizajner, radio je brošure, kataloge, letke, čestitke... Za Podravku je oblikovao grafičko rješenje friza crveno-bijelih srca iz 70-ih godina, to su bile emajlirane posude za pripremu jela, rajnglicu i zdjelicu od pola litre. Autor je i vizualnog identiteta Univerzijade ‘87. Radio je, ponegdje kao samostalni autor, ponegdje kao koautor, reklame za Radion i Kalodont. Za Labud, njegov je bijeli labud upisan u crveni trokut. Teško da ste zapravo mogli u ono doba proći a da ne vidite neka od rješenja koja je on radio. Bio je među ljudima koji su oblikovali duh epohe, vizualno, u široj javnosti...
ŽIVOTNA PRIČA
Nepoznati život dizajnera Univerzijade i Fotokemike: ‘Oca su mu ubili u NOB-a, bombardirali mu kuću, s 13 je završio u zatvoru...‘
Bekar je zadužio domaći dizajn jer je oblikovao grafičko rješenje Podravkinih srca i kreirao vizualni identitet Univerzijade u Zagrebu
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....