Vedrana Prlender, objašnjavala mi je krajem prošlog tjedna, na otvaranju izložbe u KUC Travno, kako joj je želja privući i onu publiku koja inače ne dolazi na takva događanja, te da ju želi privući i van tzv. mainstream galerijskih i muzejskih prostora. U sklopu, naime, programa "inFLUence" otvorena je izložba na kojoj se mogu pogledati djela suvremenih hrvatskih umjetnika. Počevši od doajenke Slavke Pavić, koja, iako je prešla devedesetu godinu života, i dalje neumorno fotografira. No, ovom su prigodom izložene njezine četiri fotografije, snimljene na Hipodromu davne 1969. godine, sjajne, do kraja pročišćene igre horizonta, te tamnog i bijelog. Isto vrijedi i za "Autoportet" Josipa Vanište, iz 2006. godine, pastel na papiru. Izloženi su jedno kraj drugog, nije mi do ove izložbe napamet pala usporedba između ovog slikara i fotografkinje.
Ivan Fijolić, pak, izložio je prijedlog za spomenik Franji Tuđmanu, skulptura se sastoji od linija urezanih na uspravnoj plohi, koje ocrtavaju lik prvog predsjednika RH (podsjetimo o talentiranom smo umjetniku pisali i kad se vodila polemika oko spomenika Franji Tuđmanu). Izložene su i betonske skulpture Vitolda Košira. Također, apstraktne fotografije Jovice Drobnjaka, koje je snimio na Spomeniku ustanku naroda Banije i Korduna na Petrovoj gori, autora Vojina Bakića. U radu, pak, "U Turn" Sibel Latin izlaže slike koje vezuje asocijacijama na povijest Francuskog paviljona: od prostora za tehnička dostignuća, preko mjesta za sakupljanje zatvorenika do izložbenog prostora, što mu je danas funkcija.
Predgovor je pisao Feđa Gavrlilović, a koncepciju i produkciju VedranaPrlender, a autore je odabrao Luka Kušević, i sam talentirani umjetnik mlađe generacije.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....