Ambalaža biodinamičkih vina Šuran, djelo rovinjskog Studija Tumpić/Prenc, osvojila je drugo mjesto u kategoriji Vina i šampanjaca prestižnog svjetskog natjecanja Dieline Awards.
Ono se održava već dvanaest godina u organizaciji istoimenog internetskog magazina, najposjećenije i najčitanije stranice posvećene dizajnu ambalaže.
Kao i online magazin, natjecanje je također osmišljeno isključivo za dizajn ambalaže. Za izvrstan rezultat ovaj se dizajn etikete i pakiranja izborio među otprilike 1700 prijava iz 27 zemalja, što je najviše prijavljenih u povijesti natjecanja.
Nagrade navedenog natjecanja slave jedinstvene, velike ideje i njihovu izvrsnost, te ističu najbolje u dizajnu ambalaže diljem svijeta, podižući svijest o golemoj vrijednosti dobro dizajniranog pakiranja robne marke i njegovoj moći.
Svečana dodjela nagrada održana je 23. svibnja u Hynes Centeru u sklopu trodnevnog eventa HOW Design Live koji se održava u Bostonu.
Pet dana ranije projekt je, osim Dieline, prepoznao još jedan veliki američki festival, Art Directors Club New York, koji najbolje od kreativnosti slavi u oglašavanju, digitalnim medijima, grafičkom dizajnu i dizajnu publikacija, zatim iskustvenom i prostornom dizajnu, fotografiji, ilustraciji, modnom dizajnu, pa sve do dizajna ambalaže i proizvoda, kategorije u kojoj je nagrađen projekt Vina Šuran.
ADC Award ističe najbolje kreativce još od 1920. godine, a dodjela nagrada ovogodišnjeg, 101. izdanja, održala se uživo u njujorškom Gotham Hallu 18. svibnja, u sklopu Creative weeka, eminentnog festivala koji veliča prožimanje oglašavanja s umjetnošću.
Temelj inovativne ideje Studija u izradi dizajna ambalaže ovog vina krije se iza najbitnije karakteristike pri njegovu pravljenju. Naime, grožđe je tretirano samo prirodnim pripravcima, čime se povećava mikrobiološka aktivnost tla. Ta je aktivnost pak prezentirana kroz slojeve tla, dok su mikroorganizmi prikazani maksimalno smanjenim slovima koji tvore citat talijanskog znanstvenika i aktivista Carla Petrinija.
Tekst koji poziva na ekološku svijest nevidljiv je golom oku, stoga je u poklopac integrirano povećalo kojim ga korisnik može pročitati.
Plasirajući se u sam vrh oba festivala, kreativno rješenje Studija stalo je uz bok najvećim brendovima poput Pepsija, Xbox-a, KFC-a, Orea, Johnnie Walkera i drugih.
"Ponosni smo što je naš rad prepoznat u oba američka festivala. U ovaj smo projekt uložili puno truda kako bismo, osim kreativnih rješenja, našli i ona tehnička koja su našu ideju materijalizirala. Posebnu zahvalu upućujemo klijentu koji nam je vjerovao i podržao nas u procesu stvaranja ovog rješenja", izjavio je ovom prigodom kreativni direktor Studija, Anselmo Tumpić.
Osim nedavnih dvaju američkih priznanja, dizajn je već nagrađivan nagradama European Design Award i Red dot, te Idejom X.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....