Veliko priznanje u Cannesu

Rovinjski studio osvojio najugledniju međunarodnu nagradu za dizajn boce vina. Otvara se uz pomoć posebne šifre

 Dejan Hren/
Željeli smo spojiti tradiciju i suvremenost. S jedne strane je ‘analogna‘ kutija koja se otvara lokotom s mehaničkim sustavom, dok je aplikacija digitalna

S nedavno održanog festivala Cannes Lions, rovinjski se Studio Tumpić/Prenc vratio s lavom za dizajn pakiranja posebnog izdanja vina Teran Barrique vinarije Franc Arman iz Vižinade. Budući da se radi o najuglednijoj međunarodnoj nagradi za kreativnost u tržišnim komunikacijama i „barometru globalne industrije“ za koju se ove godine natjecalo čak 26 tisuća projekata, opravdano možemo tvrditi da je ovaj vinarsko-dizajnerski tim iz Istre među svjetskim prvacima. Studio Tumpić/Prenc ovime potvrđuje prošlogodišnji status hrvatske kreativne agencije s najvećim brojem međunarodnih priznanja, nakon niza relevantnih nagrada kao što su D&AD, Art Directors Club New York, Red Dot, London International Awards, Dieline, Pentawards i druge.

Kanskim lavom nagrađeni projekt „Vrijeme je za tvoje vrijeme“ boca je odležanog vina, zaključana u kutiju i nedostupna za otvaranje do određene razine sazrijevanja. Bocu prati mobilna aplikacija koja putem QR koda s kutije, tijekom duljeg perioda vlasniku boce šalje poruke koje ga educiraju o povijesti enologije i ljepoti vinarstva, a u za to predviđeno vrijeme i šifru za otvaranje vina s porukom “Vrijeme je za tvoje vrijeme”.

image

Anselmo Tumpić i Sara Prenc

Martina Kofol/

„Specifičnost ovog vina leži u tradicionalnoj metodi sazrijevanja, gdje njegova kvaliteta s vremenom postaje sve bolja. Mnogi naši kupci u neznanju prerano otvaraju crna vina, stoga smo se odlučili za ovaj projekt koji naglašava važnost vremena i uživanja u vinu. Nakon lansiranja ovog projekta, interes za našom vinarijom bitno se povećao, a prodaja svih buteljiranih vina porasla je preko 15 %, što je za nas jako puno“, kazao je Oliver Arman, vlasnik vinarije Franc Arman.

Brendiranje vina i dobar dizajn njegove ambalaže ključni su za privlačenje pažnje i razlikovanje među konkurencijom. Atraktivna i profesionalna ambalaža ne samo da privlači pažnju, već prenosi kvalitetu i priču brenda, čime se gradi povjerenje i lojalnost među kupcima. Suradnici na projektu bili su tiskara Etikgraf, Delta Reality za izradu mobilne aplikacije i PR agencija Abeceda komunikacije.

„Boljka suvremenog čovjeka je da mu uvijek nedostaje vremena, treba imati sve, sada i odmah. Zato smo napravili ovaj projekt koji poziva na strpljenje, usporavanje ritma, kako bi se uskladili s usporenim ritmom potrebnim za proizvodnju kvalitetnog vina“, rekao je Anselmo Tumpić, kreativni direktor Studija Tumpić/Prenc. „Htjeli smo da kutija asocira na škrinju. Napravili smo svojevrsnu inovaciju jer nismo mogli pronaći gotovu kutiju s integriranim lokotom, pa smo je sami osmislili i dizajnirali. Željeli smo spojiti tradiciju i suvremenost. S jedne strane je „analogna“ kutija koja se otvara lokotom s mehaničkim sustavom, dok je aplikacija, naravno digitalna“, dodaje Anselmo.

image
Dejan Hren/
image
Dejan Hren/

U 70 godina dugoj povijesti festivala Cannes Lions, nastalog po uzoru na slavni filmski festival u Cannesu, samo se šest hrvatskih radova izborilo za canneskog lava, a ovo je prvi put da su čak dva hrvatska rada ušla u finale natjecanja iste godine. Naime, uz osvojenog lava za dizajn vinskog pakiranja, Studio Tumpić/Prenc finale je ove godine zaslužio i s dizajnom ambalaže maslinovog ulja Istriana.

„Riječ je o dizajnu ambalaže istarskog ekstradjevičanskog maslinovog ulja, koji predstavlja rekonstrukciju dijelova amfore spojenih u cjelinu, a time simbolično i vraćanje fragmenata zaboravljenog znanja suvremenom maslinarstvu. Ponosni smo što uz ovakav uspjeh doprinosimo promociji lokalnih malih proizvođača iz Hrvatske“, izjavila je direktorica studija Sara Prenc Opačić.

image
/Tumpić Prenc

O Studiju Tumpić/Prenc

Od osnutka studija 2017. godine, rade na projektima od razvoja marketinških kampanja, preko vizualnih identiteta i dizajna pakiranja, do realizacije interaktivnih izložbi. Među naručiteljima njihovog rada su BMW, Valamar, Jadran galenski laboratorij, Turistička zajednica Istarske županije, Grad Rovinj, Istarsko narodno kazalište. Do danas su nagrađeni prestižnim priznanjima kao što su Red Dot Best of the Best, European Design Award Best on Show, IIID Award, Communication Arts Award, Art Directors Club Europa, Epica, IdejaX, SoMo borac, Nagrada Hrvatskog dizajnerskog društva, ZGDW Award i nagrada Zagrebačkog salona.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
06. rujan 2024 02:22