NOVE IDEJE

USPJEH DOMAĆIH PROJEKATA TILTY I MODULOS U ITALIJI Naši kreativci inovativnim dizajnom osvojili Milano

 Dragan Matić / CROPIX
 

Nakon uspješne kampanje na Kickstarteru, za koje je skupljeno više od 30.000 američkih dolara, Modulos, hrvatski brend modularnih stolova predstavljen je i na Milano Design Weeku.

Začetnik i osnivač Modulos Matej Grozdanović u Milanu je predstavio novu liniju proizvoda i novu web stranicu.

“Ostvarili smo kontakte s raznim talijanskim profesorima dizajna, dizajnerima, ali i s nekima od proizvođača… U Milanu smo pokazali stol načinjen od novog materijala, Fenix, koji sad imamo u ponudi. To je visokotehnološki materijal nove generacije, površina mu je bazirana na nanotehnologiji, otporan je na mrlje i habanje, antimaterijski je, vizualno dojmljiv. Taj se materijal može kombinirati i s našim inicijalnim materijalom, s punim slavonskim drvetom, s linijom koja je do sada plasirana na domaćem tržištu, ali i u mnogim europskim zemljama te u SAD-u...”, kaže Grozdanović.

Zagreb, 201117.
Matej Grozdanovic, osnivac tvrtka Modulos, snimljen u Tehnoloskom parku Zagreb na Velesajmu.
Na fotografiji: stol kojeg proizvodi.
Foto: Dragan Matic / CROPIX
Dragan Matić / CROPIX

Stol se, zahvaljujući potpuno modularnom dizajnu radne površine, može prilagoditi različitim prostorima i potrebama vlasnika. Modulos karakterizira nov pristup dizajnu i proizvodnji namještaja, pretvarajući statični komad namještaja u prilagodljiv element koji može stajati u svakom prostoru i mijenjati se, preslagivati, smanjivati ili širiti, prema željama i potrebama vlasnika stola.

Jutarnji

Na milanskom tjednu dizajna izlagao je i Marko Filo iz čakovečke tvrtke Filo Logic i Ana Armano Linta iz tvrtke Armanto Linta s projektom Tilty, koji je u isto vrijeme i namještaj i jedinstvena didaktička igračka koja potiče razvoj raznih vještina; jednostavnom transformacijom može se pretvoriti u stolić u dječjoj sobi.

Jutarnji

Spomenuti hrvatski izdavači u Milanu bili su i pobjednički timovi Kreativnog kampa, održanog u ožujku, u sklopu projekta EU Co-Create, u organizaciji Razvojne agencije grada Zagreba (RAZA) i Panonskog drvnog centra kompetencija u Zagrebu (PDCK-a).

Kreativni kamp pokrenut je kako bi se povezale tvrtke iz tradicionalnog drvnog i kulturno-kreativnog sektora i zajedno razvili nove ideje ili unaprijedili postojeće proizvode.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. studeni 2024 10:28