Kad se u rujnu 2021. pred gledateljstvom pojavila "Igra lignje", ta je korejska serija praktički preko noći postala društveni fenomen. S 1,6 milijardi sati gledanja, serija tvorca Hwanga Dong-hyuka postala je najgledaniji sadržaj u povijesti Netflixa. Motivi i ikonografija serije pretvorili su se u opće-kulturne reference. Ljudi su se na karnevalima odijevali u čuvare i igrače igre preživljavanja. "Igra lignje" demonstrirala je "meku moć" korejske kulture. Ujedno, serija je prikazivala snagu tada narastajućeg Netflixa: niti jedan drugi prikazivač ni na jednoj drugoj prikazivačkoj platformi ne bi od neengleske serije s predikatom R napravio takav globalni hit.
Serija "Igra lignje" bila je uspješna jer je bila politički paprena. Preko igre...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....