Nakon što je popunila pet zagrebačkih Arena, isto toliko dvorana u Osijeku; a uskoro će nastupiti i u Rijeci, Varaždinu i Zadru; srpska pjevačica Aleksandra Prijović, čija je popularnost Hrvatskoj iznenadila dio javnosti, postala je dijelom političkog predizbornog spota SDSS-a. Naime, predizborni je spot napravio poznati redatelj Predrag Ličina.
Domišljata igra riječi "Jer puna Arena prija svima" postala je sloganom koji, kao i sam šaljivi spot, parodira čuđenje zbog velikog zanimanja za koncerte i glazbu mlade pjevačice.
Kako objasniti taj interes? Odakle ta pomama?
Satiričnu teoriju urote na tu temu u ovome humorističnome spotu izlaže Profesor, koji svoja saznanja podupire i ‘dokaznim materijalom‘.
"Evo dokaza. Milorad Pupovac na Krbavskom polju dogovara prijevoz autobusima za Srbe iz Like na koncert Aleksandre Prijović u Zagrebu. Istu stvar poslije radi u Dalmaciji, Banovini, Kordunu, Slavoniji. Ovo je jako zanimljivo. Na tih pet koncerata, kad se zbroji, bilo je točno 123 982 ljudi. I upravo je to brojka koja odgovara broju Srba iz Hrvatske po zadnjem popisu stanovništva u Lijepoj Našoj. Došao sam u posjed popisa imena i prezimena svih ljudi s tih koncerata. Nema tu nijednog Ante, Hrvoja ili Josipe, ali su zato tu gomile Jovana, Miloša, Dušanki. Vjerujete, niti jedan jedini Hrvat ili Hrvatica nisu bili nazočni u zagrebačkoj Areni na koncertima te srpske pjevačice, a karte tih famoznih pet Prijovićkinih koncerata u Zagrebu zapravo nikad nisu ni postojale niti su ikad bile u prodaji", objašnjava ostrašćeni Profesor ovu ‘veliku zavjeru‘ te nastavlja:
"Sve je to jedna velika laž u režiji Milorada Pupovca koji uz pomoć hrvatskih mainstream medija, pod kontrolom Beograda i Vučića, pokušava uvjeriti građane Hrvatske da Hrvati slušaju srpske narodnjake..."
"Profesore", prekida monolog blagoglagoljivog Profesora glas nepoznatog muškarca.
"Vi 95 % emisije pričate isključivo o Srbima", dodaje muškarac.
"A da?", vidno je začuđen Profesor.
"Pa što bi Vi da nema Srba? Jel‘ mislite možda da su Hrvatskoj potrebni Srbi?, pitanje je upućeno vidno osupnutom ‘intelektualcu‘.
"Pa...dopuštam tu mogućnost", zaključuje zamišljeno Profesor u spotu autora i redatelja te dobitnika brojnih nagrada Predraga Ličine.
Spot, kao i kampanja "Hrvatska treba Srbe", poručuju iz Srpskog narodnog vijeća, "progovara jezikom satire, što je već prepoznatljiv oblik komunikacije SDSS-a", a kampanja ove manjinske političke stranke "poigrava sa svim onim predrasudama s kojima su manjine, kao i njihovi politički predstavnici, suočene u većinskom okruženju".
Ličina, autor znanstveno-fantastičnih satiričnih noveleta, kao scenarist i redatelj svoj prvi dugometražni igrani film - zombi-komediju "Posljednji Srbin u Hrvatskoj" dovršava krajem 2018. godine. Film na Pulskom filmskom festivalu 2019. osvaja četiri Zlatne arene, a Ličini je dodijeljena nagrada Breza za najboljeg debitanta. U 2021. godini piše i režira kampanju protiv govora mržnja "Hejt Sloveni", koja je postala viralni hit u "Regionistanu". Živi i radi u Zagrebu i Beogradu.
Inače, pisali smo, plakate za nadolazeće parlamentarne izbore za Samostalnu demokratsku srpsku stranku napravio je dizajner Boris Malešević.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....