KRVAVA ZABAVA

Noževi, kosilice, biljarske kugle... Kada se boriš za život, sve što ti dođe pod ruku je oružje

The Trip
 Netflix
‘The Trip‘ je norveški crnohumorni triler o mužu i ženi koji se žele poubijati. Prikazuje se na Netflixu

On je redatelj koji sanja veliku karijeru, ali režira TV-sapunice, a ona je glumica koja obilazi audicije za ozbiljne predstave, a preživljava od snimanja reklama za erektilnu disfunkciju. Njih dvoje su u braku, ona njega vara, mrze se iz dna duše i u dugovima su, a imaju uplaćene police za životno osiguranje. I, naravno, kad odluče provesti miran vikend u kući na osami, zapravo jedno drugo planiraju ubiti.

Tako nekako počinje "The Trip", norveški crnohumorni triler/horor Tommyja Wirkole, zločestog dečka skandinavskog filma, koji završava krvavim obračunima zbog kojih će mnogi kraj dočekati s rukama na očima. Nema tu velikog arta i dubokih razgovora o smislu života. Rade puške, elektrošokeri, noževi, pa čak i kosilice i biljarske kugle. Kad se boriš za goli život i mrziš suparnika, sve što ti dođe pod ruku postaje smrtonosno oružje.

Naravno, film je pun preokreta pa će bijesni supružnici uskoro morati udružiti snage kako bi se obranili od nezvanih gostiju. Sve je prilično zabavno, napucano dobrim i energičnim soundtrackom, iako doista na trenutke prekrvavo, čak i za ljubitelje slasher žanra. Suprugu glumi, pritom se dobro zabavljajući, Noomi Rapace, a supruga Aksel Hennie koji se u filmu probražava od curice do Ramba.

Wirkola je već dobro poznati redatelj, najviše po svom prvijencu "Dead Snow", a imao je i ne pretjerano uspješan izlet u visokobudžetni Hollywood kad je reživao "Ivicu i Maricu: Lovce na vještice", gotički treš akcijski film s Jeremyjem Rennerom i Gemmom Arterton.

Kritičari su ga sasjekli, ali film je na budžetu od 50-ak milijuna dolara zaradio i više nego solidnih 226 milijuna. "The Trip" je njegov povratak niskobudžetnim počecima, ali nema tu ničeg suptilnog ili posebno genijalnog, samo dobra stara, krvava zabava. No, ponekad je i to sasvim dovoljno.

08. rujan 2024 02:16