Da se netko odluči na Leksikon "crnog filma" bivše Jugoslavije, u njemu bi se svakako morao naći portret Milana Jelića, prvenstveno kao glumca jer je on bio zaštitni znak filmova Živojina Pavlovića, Aleksandra Petrovića, Ljubiše Kozomare i Gordana Mihića. Otkrio ga je zapravo Petrović i dao mu malu epizodu u svom filmu "Tri" (1965), ali su njegovo dječačko lice izrazitog nosa i ušiju mnogi od prve upamtili. Nije ga smetalo igrati gay likove ("Buđenje pacova", "Vrane"), pogotovo ne kad su filmovi bili izuzetni, a priznaje da je najviše naučio od Petrovića, koji mu je čak dopustio da prisustvuje montažnom postupku. Studirao je i diplomirao na beogradskoj Akademiji za film, kazalište...
Piše Nenad Polimac
Odlazak ikone kojoj nije bilo mrsko igrati gay likove, a proslavio ga je film o mladiću željnom seksa i poduzetnoj tetki
Milan Jelić bio je i glumac i redatelj, njegovi su filmovi ‘Rad na određeno vrijeme‘, ‘Tata na određeno vrijeme‘ i ‘Razvod na određeno vrijeme‘...
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....