Ovotjedna premijera Porotnika br. 2 u režiji Clinta Eastwooda bila je poput stotina drugih koje su se održale u kineskom kazalištu TCL na Hollywood Boulevardu; fotografi su vikali ne bi li skrenuli pozornost filmskih i drugih zvijezda dok su se novinari borili ne bi li dobili odgovor na pitanje ili dva. No na tepihu je nedostajalo jedno ključno lice, sam Eastwood piše The Times.
Premda je Oscarom nagrađeni glumac već u 94. godini života neki su se zabrinuli za njegovo zdravlje dok drugi nisu u to baš uvjereni te smatraju kako je Eastwood svojom odsutnošću odlučio poslati poruku Warner Brosu.
Postoje nagađanja da bi Porotnik br. 2, s Nicholasom Houltom i Toni Collette u glavnim ulogama, mogao biti Eastwoodov posljednji film prije nego što se zauvijek umirovi. No ova će se drama sudske tematike prikazivati samo u odabranim kinima diljem Amerike što je potez koji ozbiljno ograničava potencijal filma da zaradi. Prema zaključku časopisa Variety film je „zakopan“.
Eastwoodovi prijatelji tvrde da to nije način na koji se postupa s holivudskom legendom koja je desetljećima bila odana Warner Brosu i strahuju da se njegov uspjeh gura pod tepih.
„Čini se čudnim da bi glumac i redatelj koji je doslovno zaradio milijarde dolara za studio svoj potencijalno posljednji film izdao na tako ograničen način", rekao je Andrew Patrick Nelson, filmski povjesničar i glavni kustos „Scottsdale Museum of the West“ u Arizoni.
Ograničeno prikazivanje filma moglo bi biti rezultat stezanja remena tijekom nestabilnog razdoblja za američku filmsku industriju. Matična tvrtka studija izvijestila je o gubitku od gotovo deset milijardi dolara u kolovozu dok se kinematografija bori za oporavak od pandemije.
Izvori iz Warner Brosa rekli su za Variety da je znak poštovanja prema Eastwoodu što je Porotnik br. 2 uopće dobio kino prikazivanje, umjesto da bude gurnut ravno u streaming, s obzirom na to da su slične drame imale problema posljednjih godina.
„On je jedinstvena figura u povijesti američke kinematografije, ne samo zbog svoje dugovječnosti, već i zbog svoje dosljedne umjetnosti“, rekao je Nelson. „Jednostavno ne postoji nitko usporediv tko je postigao toliko kao izvođač, redatelj, producent i glazbenik. Voljeli ga ili mrzili, on je jedinstven.”
Za mnoge ljubitelje filma, Eastwood će zauvijek biti povezan s žanrom vesterna na kojima je i izgradio početak svoje karijere. Nakon što je ostvario veliki proboj u televizijskoj seriji „Rawhide“, glumac se preselio na veliko platno sa nizom vesterna u režiji Sergia Leonea počevši s „A Fistful of Dollars“ iz 1964. godine.
Trilogija Dollars je svog glavnog čovjeka učinila međunarodnom zvijezdom i stavila ga na put da postane najvažniji glumac u vesternima nakon Johna Waynea. Eastwood se nastavio pojavljivati u akcijskim filmovima, komedijama i romansama. Također je bio jednako uspješan iza kamere kao i ispred nje, osvojio je Oscara za najboljeg redatelja za svoj film „Unforgiven“ iz 1992. i za „Million Dollar Baby“ iz 2004. godine.
Porotnik br. 2 njegov je osmi film u deset godina, izvanredan rezultat. Ostali uspješni filmovi koje je režirao su „Američki snajperist“ i „Sully i Mazga“ te su svi bili hitovi na kino blagajnama. Međutim, „Cry Macho“, Eastwoodov film na kojem je radio prije „Porotnika br. 2“, propao je tijekom pandemije 2021. godine.
Nakon toga David Zaslav, izvršni direktor Warner Bros Discoveryja, navodno je podsjetio svoje rukovoditelje da sentimentu ne bi trebalo biti mjesta u Hollywoodu. "Nije to šou prijatelji, to je šou biznis", rekao je Zaslav.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....