POLIMAC PREPORUČUJE

Pogledali smo film koji je pokorio regiju: ‘Toma‘ je film kojeg se ni Hollywood ne bi posramio

Tamara Dragičević i Milan Marić u filmu ”Toma”
 TOMA Film/YouTube
Dragan Bjelogrlić pokazao je da zna prepoznati komercijalnu temu te da je umije obraditi na autentičan način i to je publika prepoznala

"Toma", biografski film o slavnom pjevaču narodne glazbe Tomi Zdravkoviću, nastavlja harati hrvatskim kinima.

Nakon što je tijekom prvog vikenda prikazivanja prikupio nešto više od osam tisuća gledatelja te postao srpski film s najboljim otvaranjem u povijesti Hrvatske (rekord je prije "Tome" držala komedija "Parada" Srđana Dragojevića iz 2011.), film Dragana Bjelogrlića natukao je u prva dva dana ovog tjedna još nešto manje od 3.500 gledatelja te se prometnuo u pravi fenomen.

Bjelogrlić (zajedno s koredateljem Zoranom Lisincem) u "Tomi" pripovijeda o tome kako je Toma Zdravković (igra ga Milan Marić) od omanjih seoskih kavana dogurao do mitskog Doma sindikata u Beogradu.

Zdravkovićev put od anonimca do zvijezde bio je trnovit, prepun ljubavnih i financijskih nedaća, a Bjelogrlić ga pritom nimalo ne štedi. Pokazuje i kako je biti na dnu, kada ga se izbacuje iz kockarnica jer nema novca, i na vrhu, kada iz rukava sipa hitove i živi život punim plućima.

Peteročlani scenaristički tim koji čine Lisinac, Bjelogrlić, Nikola Pejaković, Maja Todorović i Heidi Baletić odlučio je priču o Zdravkoviću ispričati nelinearno, skačući između sadašnjosti i prošlosti, ali tako da se stalno približavamo sadašnjosti. Potez je to koji Hollywood često povlači kada radi biografije glazbenika i koji je prepun dramaturških stupica.

U novoj epizodi serijala "Polimac preporučuje" filmski i televizijski kritičar Jutarnjeg lista Nenad Polimac i novinar Jutarnjeg lista Damjan Raknić raspravljaju o uspjehu "Tome", Bjelogrlićevoj sklonosti ka patetici te nosu i perici Milana Marića.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
17. studeni 2024 01:09