ČADEŽOVA TV KOLUMNA

Smrtić je u TV studio unio depresiju kao takvu. Ništa nismo čuli što već nismo znali. Čemu služi ova emisija?

Damir Smrtić

 Neja Markicevic/cropix/Cropix
Među gostima nedostajao još samo jedan zabrinuti svećenik, da i on kaže koju o nematerijalnim vrijednostima blagdana i upozori na to da nije sve u novcu

Radoznao sam, zašto je Krešimir Sever u studiju? Tema je blagdanska potrošnja građana. Sever, svi znamo da je sindikalni vođa, ovdje zastupa koga točno? Radnike? S druge strane sjedi Mirko Budimir, dopredsjednik Hrvatske udruge poslodavaca. On predstavlja kapitaliste? Još mu pomaže Drago Munjiza, konzultant za trgovinu, bivši šef Konzuma, dakle i on kao predstavnik kapitalista?

Damir Smrtić, urednik i voditelj, konstatira da građani troše svake godine sve više. Kao da mu je nepoznat fenomen koji se zove inflacija. Mudri skup mudro je zaključio da se najviše troši za Sv. Nikolu i na Badnjak. Nevjerojatno, zar ne? Bilo kako bilo, Smrtić je unio u televizijski studio depresiju kao takvu. Nikome...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
22. prosinac 2024 14:17