Tokyo Vice na HBO Max

U novoj, hvaljenoj seriji ništa nije onako kako se ispočetka čini, a protagonisti žive po vlastitim pravilima

Ansel Elgort , 'Tokyo Vice'
 

 Ruba/Backgrid Uk/Profimedia
Povratak Michaela Manna: najbolje su uloge Samanthe i Sata, člana yakuza bande koji propituje svoje životne odabire

"'Ništa nije kakvim se čini' prva je lekcija ove serije", piše Collider u svom osvrtu na "Tokyo Vice", novu kriminalističku seriju HBO Maxa temeljenu na memoarima Jakea Adelsteina.

Prva epizoda "Tokyo Vicea" opravdala je, čini se, očekivanja koja dolaze s velikim imenom poput Michaela Manna, redatelja koji je zaslužan za holivudske filmove poput "Vrućine", "Collaterala" i "Posljednjeg Mohikanca".

"Priča ima čvrstu strukturu, a iz svake scene zrači obilje tjeskobne energije. Ansel Elgort savršeno utjelovljuje tu napetost i hitnost", piše Collider koji otkriva da radnja u narednim epizodama sve dublje uvlači gledatelja u priču te ga navodi da nestrpljivo iščekuje što će se sljedeće dogoditi.

"Tokyo Vice je misterija, triler, portret grada i emocionalna priča o ljudima koji pokušavaju živjeti po svojim pravilima, kako god znaju", opisuje Collider vjerojatni HBO-ov hit, koji za razliku od srodnih sadržaja gledateljevu pažnju ne drži pomoću eksplicitnog nasilja, već nasilje koristi kako bi "naglasio moćni trenutak". Veći fokus stavlja se na intimne trenutke i odnose likova.

Za Elgorta ("Priča sa zapadne strane", "Vozač", "Krive su zvijezde") u ulozi američkog novinara koji upoznaje pravila života u stranoj zemlji imaju samo riječi hvale, a ističu i odličnu izvedbu poznatog japanskog glumca Kena Watanabe ("Batman početak","Početak", izvorno, "Inception", "Pisma s Iwo Jime","Posljednji samuraj"), koji je zasjao kao detektiv policije Tokija Hiroto Katagiri te mentor mladom strancu.

Najkvalitetnije napisanim likom smatraju Samanthu (Rachel Keller), koja je objekt želje kako protagonista tako i Sata (Shô Kasamatsu), člana yakuza bande koji propituje svoje životne odabire.

The Guardian ne dijeli oduševljenje Collidera, no ne poriče kvalitetu projekta.

" Ovo nije revolucionarni televizijski program, posebice stoga što HBO predvodi recentni rast popularnosti ovoga žanra, no izrađen je s velikom preciznosti i izrazitom vještinom."

Ambivalentnu kritiku iznosi i The Hollywood Reporter koji u adaptaciji Adelsteinove knjige podržava "ozbiljni pristup narativu outsidera", no smatra da "kamera nikad ne slijedi radnju koja zaslužuje najveću pozornost".

Elgortov Jake je, kažu, "u redu", no ništa više od toga, što je, inzistiraju, tipično za ovoga mladoga glumca.

"Elgort je "u redu" u mnogim filmovima u kojima su drugi aspekti puno više nego od toga". To poteže sljedeće pitanje: koliko su filmovi poput "Vozača" i "Priče sa zapadne strane" mogli biti bolji da su imali protagonista koji nije "samo u redu". Serija nudi čak nekoliko likova koji više zaslužuju biti središte priče od izabranog protagonista", tvrdi THR.

Variety pak nema zamjerki na Elgortovu glumu.

"Prirodni varljivi šarm i dojam neiskrenosti koji su Elgorta kočili tijekom karijere ovdje potpomažu oblikovanje lika koji svašta zna pa se smatra genijalcem. Elgort je apsolutno uvjerljiv u ulozi čovjeka koji slijedi uzbuđenje, a Tokio vidi kao idealno ishodišno mjesto priče u kojoj je on junak."

Opći dojam je, također, pozitivan. Pohvale primarno idu u smjeru snimanja i sofisticirane glume.

Mišljenja variraju, a stupnjevi zadovoljstva odgledanim razlikuju se od osobe do osobe, no "Tokyo Vice", prema svemu sudeći, solidno je iskustvo.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
17. prosinac 2024 20:28