Krenula je utrka za novi Zlatni Studio, a glasanje za ovu prestižnu, sedmu po redu medijsku nagradu nosi i neke novosti. Tako od ove godine pretplatnici na premium sadržaj Jutarnjeg lista imaju privilegij glasati dva puta unutar 24 sata. Putem portala jutarnji.hr čitatelji mogu glasati jednom dnevno, a pretplatnici premiuma ostvaruju prednost - a to je dati dva glasa u jednom danu svojim favoritima. Svi koji još nisu pretplatnici premium sadržaja mogu se pretplatiti OVDJE.
Naš Tomislav Čadež ovdje vam predstavlja petero nominiranih u kategoriji Najbolje novo lice u kazalištu i na filmu!
Glasajte za pobjednike u kategorijama za nagradu Zlatni Studio
Ružica Maurus
uloga Gostioničarke u “Gostioničarki”, režija Davor Svedružić, produkcija Gradskog kazališta Požega
Ružica Maurus veseli se pozornici gotovo bih rekao instinktivno. Igra ovdje ulogu koja počiva isključivo na karakteru, a takva se uloga ne može kreirati izvana, nego jedino kao produžetak osobnosti. Njezina Gostioničarka jest zapravo suvremena djevojka, koja više cijeni slobodu od običaja. Ona nije, što se kaže, feministica, nego poslovna žena, koja na svijet gleda trijezno. Igra istodobno, dakako, i taštu ljepoticu, poigrava se muškarcima radosno, drsko, ali tako da im ostavlja prostor za dostojanstven uzmak, kao, gotovo bih zaključio, slabijem spolu. Režija daje humornu notu upravo tim kontrastom između nadobudnih muških likova i realne žene, koja u njima odreda prepoznaje šmokljane ili, pak, agresivce. Njezina uloga daje, dakle, predstavi zapravo provokativan ton, postupno se njezin lik formira iz djevojke u ženu, pa premda su njezini postupci hladni, ta transformacija čini lik i erotičnim.
Marin Klišmanić
uloga Luje Bone u predstavi “Gostioničarka”, režija Davor Svedružić, produkcija Gradskog kazališta Požega
Marin Klišmanić igra zapravo Capitana, vječitu derivaciju stalnog lika iz commedije dell’arte koji, eto, i Goldoni koristi, a ovdje je taj lik iznikao, u dramaturškoj preradi Lade Kaštelan, kao dubrovački gospar, kicoš i bonvivan. Uloga koja lako može glumca navesti na samozadovoljstvo, na prvi pogled jednostavna, psihološki jasna. Klišmanić, međutim, nije štreber, nego talent pa njegov lik tijekom radnje postaje sve nesigurniji u sebe, tako da se pred nama topi slika koju ima o sebi. Unio je u ulogu, dakle, jednu gotovo nježnu crtu tobože slučajne introspekcije, a osobito je uvjerljiv u odnosu s Gostioničarkom gdje postupno gubi ne jedino ljubavnu, nego i svaku drugu bitku. Igra, dakle, autoironično, ali s mjerom i suptilno.
Petra Svrtan
ulogu Dunjaše u predstavi “Višnjik”, režia Ivan Popovski, produkcija ZKM
Petra Svrtan izgradila je naoko jednostavnu ulogu sobarice Dunjaše kao duhovitu minijaturu, s energijom velike uloge. Donijela je unutarnji svijet lika gotovo bih rekao organski, tako da u svakom trenutku osjećamo njezin, nazovimo ga tako, ritam scenskog postojanja. Vrlo dobro vlada glasovnim aparatom i kadra je tek neznatnom promjenom intonacije ili snage stvoriti potpuno novu emociju. Nije u cijeloj toj igri predvidiva i nije nametljiva, premda njezin lik zapravo i jest nametljiv, željan pažnje, ljubavi, života koji bi trebao biti miran. Taj mir izmiče, dakako, svakom Čehovljevom liku, ne jedino u “Višnjiku”, a ova Dunjaša upravo je dirljivo ranjiva, a da te svoje ranjivosti nije svjesna.
Katja Matković
naslovna uloga u filmu “Dnevnik Pauline P.”
- Sreća da imam veliku obitelj, puno rođaka i prijatelje pa ću ih sve zamoliti da glasaju za mene - kaže 11. godišnja Katja Matković koja u filmu “Dnevnik Pauline P.” glumi naslovnu ulogu. Katja je nominirana za medijsku nagradu Zlatni Studio u čak dvije kategorije, a “Dnevnik Pauline P.” film u režiji Nevena Hitreca nominiran je i u kategoriji najboljeg filma.
Filmska priča o samouvjerenoj i duhovitoj učenici 3.c razreda, nastala na literarnom podlošku, romanu za mlade Sanje Polak. Paulina je individualka koji uvijek govori svoje mišljenje i pronalazi rješenja. Njezin život ispunjen je školskim i obiteljskim događajima te duhovitim kritikama stvarnosti. Dolazak nove učenice poljulja Paulininu reputaciju, ali na kraju shvaća da su slične. Paulina također pokušava pomiriti roditelje uz pomoć novog učitelja. Film koji je premijeru imao u ožujku ove godine, oduševio je hrvatsku publiku svih generacija, posebno debitantica Katja.
Nika Grbelja
uloga Une u filmu “Hotel Pula”
Nika Grbelja, koja je odigrala glavnu ulogu u filmu ‘Hotel Pula’ u Korovljevom filmu pulska je tinejdžerica Una.
Ona je pankerica, djevojka koja živi daleko od rata, ali u svojoj disfunkcionalnoj obitelji vodi mali rat, posegne za od nje bitno starijim čovjekom traumatične priče, izbjeglicom Mahirom, stanovnikom Hotela Pula. To je svijet od Unina udaljen tisućama milja. Ljubavna je to priča iz hotela Pula koja intrigira maštu gledatelja koja ova emotivna drama o nemogućoj ljubavi pruža.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....