NENACIONALNI KANALI

Veliko preslagivanje na domaćim televizijama: Iznenađuje li vas koji je TV kanal najgledaniji?

Gledanje televizije, ilustracija

 Jamie Grill Photography/Tetra Images/Profimedia
Na listi nenacionalnih kanala u udarnom terminu Laudato TV je imao najgledanije vjerske programe, prijenos Svete Mise i Krunicu

Veliko preslagivanje dogodilo se ovog tjedna na televizijama. Jer, prema najnovijim podacima, Laudato TV zauzeo je prvu poziciju na popisu gledanosti nenacionalnih TV kanala u udarnom terminu. Uz to, prema rezultatima gledanosti agencije Nielsen Media, u ukupnom poretku svih kanala u udarnom terminu 21. ožujka, Laudato TV je na ukupnoj populaciji bio šesti najgledaniji TV kanal u Hrvatskoj, a s prosječnom gledanosti od 7.621 gledatelja između 18 i 23 sata uvrstio se odmah iza vodećih televizija s nacionalnom koncesijom te na prvom mjestu ispred svih tzv. pay TV kanala.

Na listi nenacionalnih kanala u udarnom terminu Laudato TV sa 7621 posto AMR-a na prvom je mjestu ljestvice ispred Pickboxa (7.485AMR), Klasik TV-a, Nickelodeona, Fox Crimea, N1, RTL Crimea...

Najgledaniji programi dana na Laudato TV-u bili su vjerski programi, prijenos Svete Mise koji je pratilo 31.809 gledatelja i Krunica Božjeg Milosrđa s 20.396 gledatelja, ali i popodnevni programi - humoristična emisija 'Božanstvena komedija' s 8.001 gledateljem i emisija strane produkcije 'Vijesti iz Svete Zemlje' koju je gledalo 5.986 ljudi.

- Naš šestogodišnji rad i trud donose plodove. Pri pokretanju obiteljske televizije bili smo svjesni kako su ljudi željni afirmativnog sadržaja. Danas je to još izraženije nego ranije. Ponosni smo na naše djelatnike, a još više na gledatelje što su to prepoznali. Nakon najgledanije lokalne televizije, sada je Laudato TV relevantan televizijski kanal i među pay TV kanalima u Hrvatskoj - kaže Ksenija Abramović, direktorica Laudato TV-a koji je u pripremama za organizaciju koncerta 'Progledaj srcem', šestog po redu velikog glazbenog događaja koji će se 4. lipnja zbog velikog interesa publike održati na stadionu Maksimir pred 44.000 ljudi.

image

Ukupna gledanost kanala u RH u udarnom terminu

Agb Nielsen Media
image

Gledanost nenacionalnih kanala u udarnom terminu

Agb Nielsen Media

Napominjemo da agencija Nielsen Media ne dostavlja podatke o gledanosti javne televizije HTV-a te iz tog razloga nje nema na njihovom popisu.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
04. studeni 2024 22:59