Nakon prvog zagrebačkog koncerta živopisno kostimografiranih Tiger Lilliesa, održanog početkom 2011. godine, malo tko je ostao ravnodušan.
Koliko god nas svojim izvedbama pjesama o prostitutkama, svodnicima, džeparima, ubojicama, skinheadima i raznim drugim “junacima” velegradskog polusvijeta nasmijao, toliko nam se Tiger Lillies učinio jednim od najtužnijih bendova na svijetu. I možda je baš ta dihotomija postament unikatnosti brechtovskog punk-cabaret sastava čiji je lider Martin Jaques, koji obožava pjevati vokalom kastrata, odrastao iznad jednog bordela u Sohou. Slučaj je htio da je njihovo umjetničko poslanje, unatoč hvalospjevima Guardiana i Independenta, bolje prihvaćeno u Berlinu, Beču, Pragu i Zagrebu nego u Londonu, a i preko bare ih obožavaju tako različiti likovi poput Mela Brooksa, Davida Byrnea i Marilyna Mansona. Među dvadesetak studijskih i live albuma Tiger Lilliesa nalazi se nekoliko izvrsnih poput “Freakshow”, “Circus Songs”, “2 Penny Opera”, “Death And The Bible”, “7 Deadly Sins” i “The Gorey End” s Kronos Quartetom. Posljednji album koji su snimili, “Hamlet”, ciklus je pjesama posvećen najizvođenijoj Shakespeareovoj drami, ali ne i doslovno uglazbljenje tog djela.
Zamalo rasprodani prvi nastup u Kinu SC potvrdio je Tiger Lillies kao skromne, no velike umjetnike koji pjevaju i sviraju o ljudskim vrlinama i manama na rubu bizarnog, pornografije i odvratnog, strašnog i makabričnog, komičnog i turobnog, pametnog i ludog. Posljednji ovogodišnji koncert Žednog uha Mate Škugora prava je glazbeno-scenska poslastica koja pada u najprimjerenije doba godine.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....