Napokon su stigli podaci o gledanosti Eurosonga. Najpopularniji televizijsko-glazbeni spektakl u Europi sredinom svibnja pratilo je 161 milijuna ljudi u 34 zemlje što je prosječni rast od sedam milijuna godišnje, kažu iz European Broadcasting Uniona.
Prosječni udjel u gledanosti iznosio je 43,3 posto. Zanimljivo je da je Eurosong posebno popularan među mlađom populacijom, pa je u ciljnoj skupini staroj od petnaest do dvadeset i četiri godine udio gledanosti ovog showa iznosio čak 56,2 posto što je za tri posto više nego prošle godine.
Eurosong, koji je završio pobjedom Kalush Orchestra, najgledaniji je bio u zemlji domaćinu, Italiji, gdje je festival pratilo 50 posto ljudi više nego lani. No, nije to ništa prema interesu gledatelja na Islandu, gdje je Eurosong gledalo nevjerojatnih 96, 4 posto ljudi više nego lani, Norveškoj (89 posto više nego 2021.), Švedskoj (81 posto ljudi više pred ekranima u odnosu na prošlu godinu)... Ukupan broj gledatelja ove godine je bio najveći u Ujedinjenom kraljevstvu gdje je 8,9 milijuna ljudi pratilo finalnu večer izbora za najbolju pjesmu Eurovizije što je rast od 20 posto u usporedbi s 2021.
Online gledanost porušila je sve rekorde. Ovogodišnji sponzor Eurosonga je bio i TikTok, pa je putem službenog kanala na TikTok-u događaj pratilo 3,3 milijuna gledatelja, dok je tijekom posljednjeg tjedna ostvareno 9,2 milijuna interakcija. Nadalje, putem službenog YouTube kanala Eurosonga spektakl je pratilo 42,3 milijuna ljudi iz 233 zemlje.
Što se Hrvatske tiče, prvo eurovizijsko polufinale u kojem je nastupala Mia Dimšić pratilo je oko 560.000 ljudi, drugo polufinale gledalo je oko 350.000 ljudi, dok je veliku završnicu pratilo nešto manje od pola milijuna ljudi.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....