UGOVOR KONCERTNIH PROMOTORA

Hoće li nam dovesti Madonnu, Stonese i Coldplay?

Ako ih i ne zanima glazbena industrija, hrvatske i regionalne poklonike velikih dvoranskih i open-air koncerata vijest o sklapanju strateškog partnerstva između hrvatske promoterske tvrtke Adria Entertainment i najveće svjetske promotereske i booking agencije Live Nation vjerojatno će u doglednoj vrijeme obradovati.

Nije tajna, Lupa Promotion, kako se donedavno zvala zagrebačka promoterska agencija preimenovana u Adria Entertainment, također je usko surađivala s Live Nationom.

U glazbenim kuloarima šuškalo se kako je Lupa “fran-šiza” Live Nationa, a ne “samostalni” hrvatski promoter, ponekad i s negativnim prizvukom - kao da je u globaliziranom i umreženom svijetu sramota biti “franšiza” ili “partner”. Glazbene poklonike ionako je više zanimalo koje će izvođače “iz bijeloga svijeta” moći uživo gledati i slušati u Hrvatskoj.

Popularna lokacija

Izjava Michaela Rupina, predsjednika i izvršnog direktora Live Nationa, upravo je na tom tragu. “Naše partnerstvo s Adria Entertainment predstavlja odličnu priliku za izvršavanje strategije internacionalnog širenja poslovanja. Hrvatska je sve popularnija lokacija za izvođače i sretni smo što smo ujedinili snage s uhodanim partnerom na ovom rastućem glazbenom tržištu.

Nadalje, strateško partnerstvo omogućit će nam da isporučimo što bolju uslugu i izvođačima i njihovim obožavateljima, donoseći najbolje iz koncertnog poslovanja na nova tržišta diljem svijeta.’’

Vladimir Ivanković, direktor Adria Entertainmenta, ističe: “Ovo je jedinstveno partnerstvo u Hrvatskoj unutar industrije kojom se bavimo. Ovakvo partnerstvo zasigurno će omogućiti razvijanje novih ideja i prilika za koncerte u regiji.”

Podsjetnika radi, Lupa Promotion, odnosno Adria Entertainment, između ostalih, organizirala je koncerte U2, Metallice, Bon Jovija, Lady Gage, Beyonce, Rogera Watersa, Depeche Modea, Sade, Georgea Michaela, Rammsteina, Toma Jonesa, a koncem kolovoza u Zagreb premijerno dovodi Red Hot Chili Pepperse.

Drugi igrači

Ako je “strateško partnerstvo” Live Nationa i Adria Entertainmenta zalog još bolje ponude velikih koncerata u Hrvatskoj, nitko ne bi trebao gunđati, pa čak ni poklonici manjih, klupskih nastupa, “specifičnijih” glazbenih žanrova i izvođača ili open-air festivala čijom organizacijom dominiraju neki drugi igrači poput Mate Škugora, Zorana Marića, Tvornice kulture, Gardena i Outlooka te u jazzu Dražena Kokanovića. Bitno je da jedno ne potire drugo i da deal Live Nationa s Adria Entertainmentom ne prijeti monopolističkom situacijom kao u Americi zbog deala između Live Nationa i sistema za prodaju ulaznica Ticketmaster.

Pitanja, pitanja

Ipak, s obzirom na to da Live Nation u nizu europskih zemalja posjeduje udjele od 50 i više posto u nizu open-air festivala, bit će zanimljivo promatrati hoće li se deal Live Nationa i Adria Enetertaimenta odraziti i na hrvatsku “festivalsku” scenu.

A, pitanje koje se i u ovom “svečanom trenutku”, rekao bi Davor Gobac, može uputiti potpisnicima “strateškog partnerstva” jest hoćemo li u Hrvatskoj i regiji dočekati više koncerata danas “in” izvođača poput Coldplaya, Foo Fightersa, Kings Of Leona, Radioheada ili The Black Keysa, čak i ako znamo da su Muse prošli loše te zašto, k vragu, ni ovo ljeto nemamo legendarnog Brucea Springsteena koji srećom svira u obližnjem Trstu i to po “hrvatskoj” cijeni ulaznica.

Također, postavlja se pitanje znači li to da ćemo ovoga ljeta vidjeti i Madonnu u Hrvatskoj, a možda i Rolling Stonese na turneji povodom 50 godina kotrljanja?

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
26. studeni 2024 22:16