‘THE BLACK KEYS‘

Kombinacija soula i garažnog rocka s toliko plesnih momenata da vam noge rade same od sebe

The Black Keys - Patrick Carney i Dan Auerbach, Sundance Film Festival

 Imagespace/Zuma Press/Profimedia/Imagespace/zuma Press/profimedia
Tko pozornije prati karijeru The Black Keysa zapazio je da je Dan Auerbach producirao i hrpicu soul albuma drugih izvođača

Tko pozornije prati karijeru The Black Keysa zapazio je da je Dan Auerbach producirao i hrpicu soul albuma drugih izvođača. I The Black Keys su koketirali sa soulom, no nikad toliko široko i duboko kao na "Ohio Players" koji se bitno razlikuje od prethodnog blues-rock albuma "Dropout Boogie" i većine drugih izdanja tog dua iz Akrona, Ohio. Naravno, kao što blues The­ Black Keysa nije uobičajeni ili ordinarni blues, tako ni njihov soul nije standardni ili tradicionalni soul.

"Ohio Players" više je garažni rock‘n‘soul album s dovoljno plesnih momenata da noge rade same od sebe, a mjestimice prožet i old school hip-hopom, zahvaljujući suradnji s Beckom i manje poznatim likovima po imenu Juicy J i Lil Noid. Gosti su i Dan The Automator iz Gorillaza te Noel Gallagher, što album "Ohio Players" povremeno odvlači i u beatlesovsku pop-psihodeliju, čak i surf. Auerbach i dalje ima žicu za jake melodije što je uz toplu, organsku produkciju glavni adut albuma "Ohio Players". Ipak, kao cjelina, unatoč zabavnosti i zavodljivosti, nekako je manje koherentan od prijašnjih izdanja The­ Black Keysa i osobno manje dojmljiv od "Dropout Boogieja" na kojem su gostovali Billy Gibbons iz ZZ Topa i Greg Cartwright iz Reigning Sounda.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
17. studeni 2024 23:14