I tako je Tuđmanov san o 200 hrvatskih obitelji čije se naglo stečeno bogatstvo trebalo oploditi i kapilarno preliti na cjelokupno hrvatsko društvo s dinastija poput Todorićevih spalo na stečajnog upravitelja Agrokora po imenu Antonio Alvarez III.
Čak i ako ima neke povijesne pravde u svemu tome, ne valja likovati jer su nemjerljivo više od obitelji Todorić u gabuli svi oni koji rade za firme u sklopu Agrokora, najvećeg hrvatskog koncerna kojeg bi trebao spasiti menadžment tim na čelu s trećim potomkom iz loze sanacijskih upravitelja i stručnjaka za restrukturiranje megakompanija poput Agrokora.
I dok je u svom prvom nastupu Alvarez III s devetoročlanim timom, svi oboružani znanjem i iskustvom iz sličnih poslova, bio prilično realan, konstatirajući da je situacija teška i da ne može ponuditi jamstva za uspjeh, ali da će učiniti sve da Agrokor osovi na nogu uz minimalan gubitak radnih mjesta, postoji i ona druga strana njegovog “lika”, koji ulijeva nešto manje povjerenja, barem kad je glazba u pitanju. Nije neuobičajeno da top menadžeri imaju hobije koji su im važni gotovo poput posla koji obavljaju, pa tako i u našim uvjetima i kad je posrijedi glazba.
Menadžerske strasti
Primjerice, Emil Tedeschi, kojem sam kao klinac u srednjoj školi posuđivao LP ploče i s kojim poprilično dijelim glazbeni ukus, povremeno nastupa kao DJ SMS Deutsch. Kažu oni koji su ga čuli u toj “roli” da to čini solidno, a jedan od njegovih “first line managera”, Mladen Pejković, dok je bio čelni čovjek VIP-a, snažno je potpomagao Zagreb Jazz Festival te se i sam povremeno uhvati sviranja jazza na električnoj gitari. Možda se sjećate i da je Željko Rohatinski, nekoć čelnik HNB-a, kasnije i jedan od menadžera u Agrokoru, također zaluđen Stonesima. Poneko pamti i da je Drago Vidaković, glavni čovjek Hypo Leasinga, nastupio na Dori s grupom Dragonfly i Dadom Topićem, gdje su pobijedili i potom predstavljali Hrvatsku na Eurosongu. A bilo je i velikih ljubitelja opera iz Plive, kasnije potpale pod Tevu, iz koje nam je stigao “zaštitnik građevina” Tihomir Orešković.
Sličnu strast, ali na još javniji i vizibilniji način gaji i Antonio Alvarez III, samo u domeni EDM-a (electronic dance music). Naime, kad skine poslovni “ajncug”, Antonio Alvarez III postaje A3, dance izvođač u stilu nižerangiranih na splitskoj Ultri, iako više podsjeća na Loua Diamonda Philipsa koji je u filmu “La Bamba” utjelovio chicano rock&roll zvijezdu 50-ih Ritchieja Valensa.
Nažalost, ovdje svaka sličnost s Valensom prestaje jer EDM kakav pjeva A3 kvalitativno nije ni do gležnja Valensovim skladbama. Prije je to u rangu onoga što je u 90-ima radio švicarski DJ Bobo, a u nas Colonia, Karma, Senna M i slični. Posrijedi su ni po čemu posebni dance pjesmuljci kakvi se danas štancaju na tekućoj traci premda je činjenica da su njegove skladbe remiksirali i Paul Oakenfold i Westfunk i Danny Lee.
Sapuničarska
Nastupao je prije will.i.ama i Nicole Scherzinger, a na britanskoj ljestvici singlova imao pet pjesama. Najslađe od svega, skladao je i pjesmicu za meksičku sapunicu “Ruby” iako španjolski zna pasivno, unatoč hispansko-filipinskim korijenima. Realno, posrijedi je ordinarni EDM gnoj pa bi i za Agrokor i za Hrvatsku i njezine građane da Antonio Alvarez III u svom dnevnom poslu iskazuje kvalitetnije performanse od onih kakve posjeduje kao dance-zvjezdica po imenu A3. Naravno i logično, naši se ljudi već zabavljaju komentarima pod YouTube snimkama A3, a još više na našim portalima.
Komentari
Pa tako jedan piše “ovo je smijurija u rangu onog Tihomira Oreškovića”, drugi, aludirajući na ime Antoniove tvrtke Alvarez & Marsal, “the great ‘Marshal’ takes control over the Yugoslav Republic of Croatia again;-)”, a treći ispod pjesme “Come With Me” piše “ladies and gentleman, please stand up for the official anthem of Agrokor”.
I ovi citati ukazuju da je duh hrvatskih građana teško, ako ne i nemoguće ubiti jer nam je jedino i preostala zajebancija na konto naših nevolja. A one, zahvaljujući posrnuću Todorića i Agrokora te Antoniju Alvarezu III kao njegovom eventualnom spasitelju, doista podsjećaju na radnju neke sapunice podložene EDM šoderom; sapunice u kojoj ruska banka šalje noćnog dance-pop zavodnika da preko dana spašava najveću kompaniju jedne, zapravo, banane-države koja tek usudom nije smještena na toplom Karipskom nego na nešto hladnijem Jadranskom moru čijom obalom preko ljeta caruju likovi poput A3.
Pitanje samo tko će, kako i na koji ritam plesati kad Antonio Alvarez III ode otkuda je došao. Sudeći po glazbi, moglo bi ispasti loše, ali nadajmo se da će Antonio Alvarez III s financijama i restrukturiranjem posrnulog Agrokora ipak biti uvjerljiviji.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....