U zlatno doba prodaje CD albuma, sredinom 90-ih, vodio sam debatu s Manfredom Lappeom, direktorom Warner Music Internationala za srednju i istočnu Europu, koji me uvjeravao da 40 do 50 novih naslova tvori 50% godišnje prodaje te diskografske kuće. Rekao sam mu da, ako i jest tako na "zapadnoeuropskim tržištima", mi u Hrvatskoj trebamo i starije Warnerove naslove jer ih nikad ovdje nismo imali ili su samo neki od njih davno objavljeni na LP pločama kojih već godinama nema u prodaji. Popustio je pa je Dancing Bear, gdje sam tada radio, počeo u pristojnim količinama prodavati "stare naslove" koji Austrijancima nisu više bili zanimljivi. Ta stara "prepirka" ovih mi je dana pala na pamet jer su nedavno objavljeni podaci naglavačke izvrnuli ne samo tezu iz 90-ih...
STARO JE OPET NOVO
Rock dinosauri ruše rekorde na streamingu: Zašto su klinci toliko opsjednuti Bowiejem i Dylanom?
Dylan, Bowie i Springsteen postali su zanimljivi i mladoj publici, a među korisnicima streaminga raste udio starijih od 45 godina
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....