OSORSKE VEČERI

Uzvišena izvedba Osorskog misterija Borisa Papandopula

Drugim koncertom 37. Osorskih glazbenih večeri, održanima u nedjelju, nastavilo se prvo cjelovito predstavljanje Osorske trilogije Borisa Papandopula i Berislava Šipuša, a red je te večeri bio na izvedbi Osorskog misterija, što ga je Papandopulo skladao 1979. godine na tekstove Marka Marulića i tzv. Osorsko-hvarske pjesmarice iz 1533. godine.

Dostojna izvedba

Djelo pisano za nešto veći sastav od u petak predstavljenoga Osorskog rekvijema, proširen prije svega limenim puhačima, izveli su ponovno Zbor i članovi Simfonijskog orkestra HRT-a te vokalni solisti, mezzosopranistica Kristina Kolar, vokalistica Lela Kaplowitz, tenor Stjepan Franetović te bas Siniša Hapač, a izvedbom je ovaj put ravnao maestro Tonči Bilić. Dojmljiva izvedba, dostojna veličine i stvaralačke fantazije Papandopulova djela, bila je jedinstven doživljaj. Interpretacija Zbora HRT-a bila je precizna, stabilne intonacije, ugodnog i zaokruženog tona, ali prije svega ispunjena predanošću glazbenom djelu.

Strani gosti

Oduševila je i Lela Kaplowitz, sjajna vokalistica, čija je jedinstvena, baršunasta boja glasa dala poseban pečat cjelokupnom zvuku nedjeljne izvedbe, a odličan je bio i nastup Siniše Hapača, prvaka Opere HNK u Zagrebu.

I ova je izvedba, u kojoj je bilo nečega uzvišenoga, dočekana s velikim odobravanjem publike, što posebno veseli ako imamo na umu da su posjetitelji Osorskih glazbenih večeri u velikoj mjeri strani gosti.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
13. studeni 2024 08:21