U proteklih deset godina zbog simpatičnih pjesama s dvaju albuma i koncerata, a ponajviše zbog hrabrog javnog queer angažmana, sastav U pol' devet kod Sabe zadobio je kultni status, naročito kod "drugih i drugačijih" u izrazito konzervativnom hrvatskom društvu.
U međuvremenu je "kolodvor" koncept, kako to u nedavnom intervjuu navela Ana Opalić, prerastao u "ozbiljan" pop sastav, a suradnja s producentima Konradom Mulvajem (ex-Overflow) i Marinom Hrašćanecom urodila ujednačenim trećim albumom na razmeđi indie-popa nalik "Record" (2018) Tracey Thorn i synth-popa s refleksijama New Ordera i Pet Shop Boysa.
Ana je tankoćutna autorica i glasom dopadljiva pjevačica, vješta u seciranju (istospolnih) ljubavnih odnosa i (krutih) društvenih uzusa, poput onih u "Tvoji starci me vole" i "Bar me isprobaj", a u koje se zgodno uklapaju reggaeom inficiran duet "Ja sam netko drugi" s Remi te obrade "Bicikla" Nine Romić i "Propadamo" pokojnog prijatelja i suradnika Ante Perkovića.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....