Otkako me tada dvadesetogodišnja Laura Marling razvalila drugim albumom "I Speak Because I Can", čije patničke pjesme teško da bi poboljšao i Townes Van Zandt, svako toliko me ta engleska folk kantautorica oduševi novim izdanjem. Znala je biti ljutita i bijesna, ogorčena i zajedljiva, a na posljednjem albumu "Song For Our Daughter" je iz žudnje, pa i iz očaja pisala pjesme nerođenoj curici, da bi prva pjesma "Child Of Mine" s nedavno objavljenog "Patterns Of Repeat" bila posvećena njezinoj prvorođenoj kćerkici. Uskoro očekuje i drugo dijete, a u međuvremenu je spomenuti album uz akustičnu gitaru snimila kod kuće uz nešto nadosnimavanja pratećih vokala i ostalih instrumenata u londonskom studiju Bert Jansch i njujorškom Smilo.
Glas Laure Marling mogu prepoznati među ti...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....