BDW 2011

Javier Mariscal na Beogradskom tjednu dizajna

Šesti Beogradski tjedan dizajna pod nazivom "Budućnost na kvadrat" održat će se od 23. do 28. svibnja u Jugoslovenskom dramskom kazalištu.

Šesti Beogradski tjedan dizajna pod nazivom “Budućnost na kvadrat” održat će se od 23. do 28. svibnja u Jugoslovenskom dramskom kazalištu.

Poznata trodnevna međunarodna edukativna konferencija pod nazivom FUTURE2, na kojoj će se kao predavači predstaviti najpoznatiji kreativci 21. stoljeća iz područja dizajna, arhitekture, oglašavanja, brandinga, medija, edukacije, filma, mode i urbanog planiranja održava se tradicionalno kao središnji dio Tjedna dizajna od 26. do 28. svibnja u Jugoslovenskom dramskom kazalištu

Organizatori i Beogradskog tjedna dizajna su se i ove godine potrudili u Beograd dovesti najpoznatije kreativce te tako opravdati epitet "najbolje kreativne konferencije na svijetu" po izboru Financial Timesa. Zahvaljujući suradnji sa španjolskim Institutom Cervantes, predavanje na konferenciji održat će jedan od najpoznatijih španjolskih dizajnera s kraja 20. stoljeća Javier Mariscal .

Poznati španjoski umjetnik i dizajner svoju kreativnost iskazuje na području ilustracije, grafike, strip-knjige, slike, animacije, interijera, dizajna proizvoda, namještaja i web dizajna.

"Moj prvi projekt je strip junak Gospodar Cabalito, blagi i tihi lik koji je bio iznenađen svime. Još uvijek isto gledam na njega. Volim ga," kaže Mariscal.

Logo “ Bar Cel Ona” je napravio 1979. godine za grad Barcelonu, koji ga je odmah proslavio. Njegova popularnost je porasla kada je privlačna figura Cobi izabrana za službenu maskotu Olimpijade u Barceloni 1992. godine. Mariscalov lik Twipsy je izabrana za maskotu Sajma u Hannoveru 2000. godine te je i postala zvijezda svoje animirane TV serije.

- Na neki način, moja prva nagrada je maskota Cobi, jer mi je promijenila karijeru. Zahvalan sam za sve nagrade. Nemam omiljeni projekt, volim ih sve kao što volim svoju djecu. Neke volim više od drugih, ali imam izbor, smatra Javier Mariscal.

Svestrani umjetnik je, pored poznatih maskota, radio dizajn namještaja za poznate tvrtke kao što su Moroso, Magis, Santa & Cole, Nani Marquina i Vondom. Također je bio zadužen za kompletni dizajn Gran Hotela Domine u Bilbau i prodavaonice H&M u Barceloni. Mariscal je, između ostalog, osmislio i vizualni identitet grada Gave i zoološkog vrta u Barceloni, a danas u svom studiju “Estudio Mariscal” radi na brojnim konzultantskim projektima.

- Inspirira me svakodnevni život, a najviše volim raditi za pametne klijente koji riskiraju. One koji se usude napraviti nešto novo. One koji znaju kako pričati. One koji si dopuštaju da pogriješe.

Specifično polje kojem se umjetnik posvetio je animirani film. Posjetitelji će tijekom Beogradskog tjedna dizajna moći vidjeti njegov animirani film “ Chico i Rita” (možete ga pogledati i na zagrebačkom Animafestu op.a ), a Mariscal će na konferenciji objasniti proces nastanka filma.

- Nadam se da razumijete koliko je proces kreiranja animiranog filma “Chico i Rita” bio kompliciran. Predavanje na konferenciji govorit će o proces nastanka ovog filma. Na konferenciji ću imati priliku vidjeti i upoznati nove dizajnere, nove trendove, zanimljive ljude i projekte. Film “Chico i Rita”, kao i nekoliko prethodnih projekata, radio sam s vrlo dobrim srpskim animatorom Bojanom Pantelićem, zaključio je poznati španjoski dizajner Javier Mariscal.

Early Bird do 15. svibnja

U prodaju je puštena ograničena količina ulaznica za Beogradski tjedan dizajna.

Zainteresirani ulaznice za sva tri dana mogu kupiti po promotivnoj cijeni od 150 eura +PDV ( cijena za studente iznosi 100 eura + PDV) i osigurati svoje mjesto na predavanjima poznatih svjetskih kreativaca. Razdoblje promotivne prodaje traje do 15. svibnja.

Za kupovinu je obvezna registracija na stranici www.belgradedesignweek.com ili www.eventim.rs, pri čemu će zainteresirani dobiti detaljna uputstva i sve neophodne informacije.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
23. prosinac 2024 00:38