Kazalište, kad je autentično, uvezano je sa svijetom po principu sinkroniciteta. Taj je dvojak. Prvo se dogodi da ono o čemu je riječ u predstavi postane tema ili problem i u stvarnom životu aktera, glumaca, redatelja, scenaca. David Mamet (73), američki dramatičar, prvi je formulirao tu tezu. Drugi je odvjetak sinkroniciteta drevan i nema kuma: ono što se događa u predstavi, dogodit će se i u svijetu.
Kazalište Ulysses ugostilo je prošli tjedan, u danima kad je padao Kabul, dvije predstave nastale ranije, na različitim mjestima, a koje obje govore o "drugotnosti" žena. I dok se u Afganistanu spuštao mrak nad žensko dostojanstvo i slobodu, na Brijunima smo dvije večeri gledali predstave o našem vlastitom, i općenito balkanskom, patrijarhatu, koji je u nekimm...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....