'Cyberturist: Novi mediji u turizmu' prof. dr. Domagoja Bebića nova je stručna knjiga temeljena na dugogodišnjem praćenju teorijskih spoznaja i konkretnih komunikacijskih iskustava, koja daje upućeni pregled ključnih elemenata kojima je potrebno ovladati prilikom upravljanja turističkom destinacijom u novom komunikacijsko-informacijskom okruženju.
Knjiga obuhvaća teme koje se tiču utjecaja novih medija na turističku komunikaciju i promociju kroz promjenu same komunikacije, utjecaj na brendiranje u turizmu, uloge kreativnosti u stvaranju novih promocijskih aktivnosti te pretpostavka trendova za budućnost. Ova knjiga namijenjena je svakom menadžeru u turizmu, predstavnicima lokalne zajednice, djelatnicima turističkih zajednica, poduzetnicima, kao i profesionalnim djelatnicima u odnosima s javnostima, studentima i komunikacijskim stručnjacima.
Veleučilište VERN' i Institut za Nove medije i e-demokraciju organiziraju promociju ovog izdanja u petak, 14. prosinca od 16:30 sati u Zagrebu na Veleučilištu VERN' (Iblerov trg 10, Importanne Galleria, 2. kat).
Na promociji knjige uz autora Domagoja Bebića, prof.dr.sc. Božu Skoku, recenzenta knjig,e te predsjednika turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije Joška Stellu, koji će predstavljati knjigu, sudjelovat će i stručne i istaknute osobe iz medijskog i turističkog sektora, među kojima je i ministar turizma Gari Cappelli.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....