Čini se da se isplatilo svo to tverkanje, žvaljenje s drugim pjevačicama, skidanje, plaženje jezika i kreveljenje općenito. Ultrapopularna pjevačica Miley Cyrus uspjela je od sebe stvoriti brand koji se dobro prodaje.
Čim su namirisali novac, za planetarnom popularnošću ne više nevine Miley pomamile su se i druge industrije.
Pop zvijezda potpisala je unosan ugovor i našla se kao nositelj nove modne kamnaje i to za velikog Marca Jacobsa. Vijest se u srijedu proširila društvenom mrežom Twitter poput minje i odmah na noge digla elitne fashioniste. Veći dio njih, naravno, pop pjevačicu vulgarnog izričaja ne smatra dovoljno prezentabilnom za ovu ozbiljnu modnu kuću.
Nedostatak ozbiljnosti ne može nadomjestiti ni truplo na fotografiji. Mrtva djevojka pored koje Miley sjedi, tek će podići još malo prašine, i ponovo pjevačicu utrpati u kontroverzi kontekst, no dignitet modne kuće ipak će patiti.
Kampanja Marca Jacobsa za proljeće 2014. evidentno je inspirirana zombijima i darkerajem, mala Miley također djeluje kao da joj je sva krv isisana iz tijela.
Čini se da je ciljana publika upravo ona koja se hrani na 'vampirskim dnevnicima' i sličnim vampriskim medijskim sadržajima, tako da je nesumnjivo da će ovaj pristup polučiti komercijalni uspjeh.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....