PROVOKATIVNA KAMPANJA

FOTO: ONA IMA 62 GODINE I REKLAMIRA PROZIRAN DONJI VEŠ 'Seksi nema rok trajanja'

Modna tvrtka American Apparel angažirala je 62-godišnju Jacky O'Shaughnessy za reklamnu kampanju donjeg veša.

Ova tvrtka poznata je po provokacijama u reklamiranju svojih proizvoda, tako su nedavno svi svjetski mediji pisali o njihovom izlogu u kojem su na lutkama bile vidljive stidne dlake, ali i o angažiranju maloljetnih djevojka u katalogu za donji veš.

Jacky u ovoj reklamnoj kampanji nosi čipkasti proziran grudnjak bez žica i naramenica, takozvani 'bandeau', i visoke gaćice, također prozirne.

American Apparel je ovu fotografiju danas stavio na svoj Facebook i Instagram profil, s prigodnom porukom: 'Seksi nema rok trajanja'. Slika je skupila više od tisuću lajkova na Facebooku i 8 tisuća na Instagramu.

Divna gospođa O'Shaugnessy je 2012. sudjelovala u kampanji 'Advanced Basics'. Tada je za poznati modni blog Fashionista izjavila: 'Toliko puta sam već čitala da je modeling u najboljem slučaju bljutava profesija. No, meni je to sve zabavno i izazovno. Zahtjeva dosta energije, i sposobnost komuniciranja bez izgovorene riječi'.

Iako tada u kampanji nisu koristili ovu fotografiju, sudeći po vešu i šminki koju su koristili, prostoru u kojem je snimljena - radi se o istoj seriji.

Poruka koju kompanija odašilje je naišla na odobravanje, što je ohrabrujuće, jer se sve više ruši ideal plastične ljepote mladih modela na kakav smo navikli proteklo desetljeće.

A osim što je ovo lijepa poruka starijoj populaciji, i mlade djevojke koje danas tek kreću u svijet modelinga mogu odahnuti: za njih će biti posla i nakon što navrše 30-tu.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
17. studeni 2024 05:28