Djeca vrtića Dobro Drvo glavni su protagnosti borbe protiv jednokratne plastike koju je organizirala medijska agencija MediaCom u suradnji s VMD grupom. Djeca su u sklopu incijative oslikala preko 70 crteža kojim ukazuju na problematiku uporabe jednokratne plastike te pozvala tvrtke u VMD tornjevima da se priključe inicijativi Plastic free Croatia.
Radovi su od četvrtka ujutro izloženi u predvorju oba tornja i može ih se razgledati do 6. siječnja 2019. Uz same radove agencija MediaCom izdvojila je najbolje radove te od istih napravila plakate koji se nalaze u predvorjima, liftovima te u uredima zgrada.
- Naša odluka da se pridružimo inicijativi odraz je globalne odluke naše matične kompanije WPP da se korištenje jednokratne plastike minimalizira, tj. u potpunosti eliminira. Mi smo u startu startu odlučili da želimo iskoristiti svoje iskustvo u komunikacijama kako bi motivirali i ostale tvrtke u zgradi da se pridruže inicijativi, tj. postanu plastic free organizacija. Pozivam sve tvrtke da provjere 18 pravila incijative, te da ista što prije integriraju u kulturu svoje organizacije - rekla je direktorica MediaCom-a Rajna Cuculić.
FOTOGALERIJA: Akcija i radovi djece vrtića Dobro drvo
- Od pokretanja krajem 2019. više od 20-ak tvrtki u Hrvatskoj zadovoljilo je uvjete i postalo plastic free organizacija. GroupM je svojoj akcijom popisu pridodao sve svoje četiri svoje agencije – MediaCom, Mindshare, Wavemaker i Xaxis. Posebno nas veseli da su akciju proširili na cijelu poslovnu zajednicu u VMD tornjevima koja broji oko 1.500 zaposlenika, tim više što mnoga djeca zaposlenih borave upravo u vrtiću Dobro Drvo i potiču svoje roditelje da sudjeluju u inicijativi - rekao je Petar Pavić, začetnik incijative PlasticFreeCroatia.org.
Priključite se akciji, a sve informacije pronađite na stranici Plastic free Croatia.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....