Activision zadovoljno trlja ruke nakon što je objavio vijest o zaradi nove Call of Duty igre. Nakon izlaska u prodaju, Black Ops 3 je zaradio više od 550 milijuna američkih dolara samo tijekom vikenda, a zbog toga je postao ne samo najuspješnija igra, već i najuspješniji zabavni sadržaj ove godine.
Ovih 550 milijuna znači da je novi COD zaradio više novaca tijekom prvog vikenda prodaje nego je to uspio film Jurassic World koji je dosad slovio kao najuspješniji zabavni sadržaj 2015. godine.
Jasno je da će se sve promijeniti kada krajem godine u kinima zaigra novi Star Wars film, a ne treba odbaciti niti Fallout 4 koji se prodaje u impresivnim brojkama i koji bi se lako mogao približiti ovih brojevima.
Ako još ne igrate Call of Duty: Black Ops 3, podsjećamo da je igra u prodaji za PC, PS3, PS4, Xbox 360 i Xbox One od 3. studenog.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....