I tjednima prije izlaska igre u prodaju, bilo je jasno da će Destiny ostaviti veliki dojam na igrače diljem svijeta. No, iako ovaj razvikani naslov i nije pobrao baš najbolje ocjene kritike, to ne znači da se igra neće dobro prodavati.
Nakon što je samo prvog dana Destiny zaradio 500 milijuna dolara te tako isplatio gotovo sve početne troškove, igra je u narednim danima prodaje Activisionu i Bungieu donijela dodatnih 325 milijuna dolara.
Također, već je zabilježeno preko 100 milijuna sati igranja koje su skupili nestrpljivi igrači. Ovo Destiny svrstava u isti koš sa uvijek popularnim Call of Dutyem, a iz Activisiona kažu da je to samo početak uspješnog naslova.
“Destiny je platforma koja će rasti i evolvirati, a mi ćemo nastaviti usku suradnju s našim partnerom Bungiem kako bismo donijeli dugu liniju novih iskustava i sadržaja u igru”, rekao je Eric Hirshberg iz Activisiona.
Igrači su već mogli sudjelovati u velikom “Vault of Glass” raidu koji još uvijek traje, a što ekipa iz Bungiea i Activisiona priprema za dalje, ostaje vidjeti.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....