- Platforme: PC, Xbox One, Playstation 4
- Izdavač: 2K Games
- Žanr: FPS
- Datum izlaska: 10.2.2015.
Developer Turtle Rock Studios je slavu stekao sa kritički hvaljenim i igrački općeprihvaćenim Left 4 Dead naslovima. Na taj način su se sami postavili na čelo žanra kooperativnog/kompetitivnog FPS-a koji je postao itekako zasićen raznim generičkim naslovima. S pravom se zato igraći svijet „zapalio“ nakon njihove prve objave „projekta koji nije Left 4 Dead“, a sada ćemo konačno vidjeti rezultate njihovog četverogodišnjeg rada.
Koncept igre na papiru zvuči fantastično i pravo je čudo kako se nitko dosad nije sjetio nečeg sličnog. Asimetrična multiplayer borba doduše nije „baš toliko“ nova, ali način na koji će Evolve biti izveden je apsolutno najinovativnija stvar koju smo u zadnje vrijeme vidjeli. Naime u borbama sudjeluju sa jedne strane – četiri lovca svaki sa različitim karakteristikama, a sa druge strane čudovište koje mutira, odnosno, evoluira tokom meča ovisno o NPC beštijama koje ubijete i konzumirate. Lovci predstavljaju više-manje standardnu ekipu koja se sastoji od assaulta, supporta, medica i trappera (najbolji cc), ali prava zabava počinje kad preuzmete kontrolu nad čudovištem.
Dok lovcima igrate iz prvog lica ogromnim gorostasom upravljate iz trećeg i osjećaj koji imate dok to radite je naprosto jedinstven u odnosu na sve igre trenutno na tržištu. Prilikom izdavanja igre biti će dostupna četiri čudovišta i to:
-
Goliath
– melee čudovište koje je podjednako dobro u svim karakteristikama, ali nije odlično ni u jednoj
-
Kraken
– leteće čudovište koje za napade koristi dalekometne električne napade (ekvivalent magea)
-
Wraith
– stealth čudovište koje nije fizički jako ali ima sposobnost obmane i kamuflaže čime izolira lovce (ekvivalent roguea)
- Behemoth – najveće od svih čudovišta sa najboljom obranom protiv napada, a iako nema mogućnost skakanja može se sklupčati u kuglu i smanjiti zaostatak za lovcima
Unatoč tome da samo čudovište birate prije početka meča svaka vrsta ima varijacije koje se baziraju na već spomenutoj konzumaciji NPC životinja koje se mogu naći po cijeloj mapi. Kad već spominjemo mape valja istaknuti da su developeri najavili kako će sve buduće DLC mape biti besplatno dostupne svim igračima (DLC čudovišta i lovci će se naplaćivati). Tim potezom developeri žele svim igračima omogućiti igranje, doduše u budućnosti sa manjim kadrom, bez obzira na eventualne dodatne kupovine što je itekako pohvalno.
Evolve će se moći igrati u 4 moda koji su u nekom obliku već viđena i poznata svima koji inače igraju multiplayer FPS igre. Konkretno igrat će se:
- Hunt – lovci moraju ubiti čudovište prije nego uništi reaktor; dok čudovište mora doseći treći stadij razvoja i uništiti reaktor ili ubiti sve lovce
- Nest – po mapi je nasumično razbacano šest jaja koje čudovište mora čuvati od lovaca 10 minuta, a može i izleći jedno kako bi imao pomoć u borbi; lovci moraju uništiti svih šest jaja kao i bilo koje čudovište koje se izleglo
- Rescue – ozlijeđeni civili koji pokušavaju pobjeći su nasumično razbacani po mapi, a lovci ih moraju locirati, oživiti i štititi dok bježe; čudovište mora ubiti što je više civila moguće; prvi koji dođe do pet spašenih/ubijenih civila je pobijedio
- Defend – svemirska postaja je napadnuta od strane potpuno razvijenog čudovišta i manjih Goliath NPC pomoćnika uz pomoć kojih čudovište mora uništiti dva generatora kako bi dobio pristup glavnoj jezgri; lovci moraju štiti generatore dok postaja nije u punoj snazi
Svi modovi će se moći igrati pojedinačno kroz Quick Play opciju, ali moći ćete ih i spojiti u malu priču kroz Evacuation opciju. U Evacuationu igrate sva četiri moda (u redu kojim su nabrojani), a ishod u jednom se prenaša u drugi kroz određene beneficije (npr. uništeni reaktor ispušta otrovni plin na koji je čudovište imuno, dok spašeni dobiva stacionarne strojnice koje ga štite) da bi sve kulminiralo epskim okršajem na svemirskoj stanici.
Igre kao što je Evolve su praktički isključivo vezane za multiplayer, gdje u konačnici i pokazuju najviše, ali developeri su se odlučili dodati i offline opciju za sve one koji eto baš žele igrati protiv AI-a.
Tehnički igra ima relativno normalne sistemske zahtjeve. Oni bi, iako nisu (barem minimalni) visoki kao kod nekih igara izdanih u zadnjih par mjeseci, mogli predstavljati problem nekim igračima koji imaju starije računalo, ali većina prosječnih, kupljenih u zadnjih godinu dana ne bi trebala imati problema.
Evolve prati ogromni hype, što u većini slučajeva za igru znači da će igrači ipak dobiti osjećaj neispunjenosti, no sve što smo dosada od ovog projekta vidjeli je bilo vrhunsko. Bez obzira na dosadašnje naslove koji su bili jednako, pa i više razvikani, mi vjerujemo da će Evolve biti nešto posebno i zato jedva čekamo utorak kada ćemo ga napokon i moći zaigrati.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....