Iz EA-a se nadaju zaraditi čak milijardu dolara samo od DLC-ova

Iz EA-a se nadaju zaraditi čak milijardu dolara samo od DLC-ova

DLC kao oblik produžavanja vijeka trajanja igre postoji već godinama, a čini se kako će mu zastupljenost još više rasti. Naime EA, najjači izdavač u industriji planira ove godine od svojih dodatnih sadržaja za igre zaraditi čak milijardu dolara.

Do tog zapanjujućeg broja se došlo u nedavnom Bloomberg izvješću koji se primarno fokusirao na Madden NFL 15, koji je jučer krenuo u prodaju u Sjevernoj Americi. Predstavnik EA-a je rekao kako očekuju zaradu od preko 350 milijuna dolara kroz prodaju same igre i DLC-ova koji će biti naknadno izdani.

Video igre zapravo uopće nemaju veliku profitnu maržu, s obzirom koliko se u njih danas ulaže (pogotovo za veće naslove), no zato je za DLC stvar drugačija. Od 350 milijuna koje bi Madden trebao donijeti EA-u, 300 će biti od prodaje igre, a 50 od DLC-a. Iako to pobija prethodnu tezu DLC je posebno bitan jer, kako kaže analist tržišta James Hardiman, „marže za Ultimate Team su ogromne“.

Zbog takvih stvari i s pravom iz EA-a očekuju toliko zaradu. Nije ni čudno da će nadolazeći Dragon Age: Inquistion imati multiplayer koji je orijentiran na loot, čija će se kvaliteta moći poboljošati kroz pakete koji se, naravno, plaćaju. Slično se događa sa paketima za XP, vizualnim promjenama i zapravo svemu što je u igri zaključano ili predugo traje da se otključa „regularnim putem“. Za sve navedeno se koristi termin DLC, pa se tako sve više developera i izdavača odlučuje na „ogoljenu“ igru koji onda naknadno (često i priliko izlaska) poboljšavaju i nadopunjuju sa dodatni sadržajem, koji se dodatno plaća.

Kako bismo najlakše pokazali utjecaj DLC-ova na industriju treba samo pogledati u 2012. kada je EA za cijelu godinu od digitalne distribucije (sve osim fizičkih kopija igara) zaradio milijardu dolara, a sada, samo dvije godine kasnije istu cifru očekuju samo od dodatnih sadržaja.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
22. prosinac 2024 07:52