Prije nekih 15-ak godina na originalnom PlayStationu je žario i palio Spyro – ljubičasti zmajić koji se borio za svoj dio platformerskog kolača, u to vrijeme izuzetno jakog žanra, protiv teškaša kao što su Crash na PS-u, odnosno Super Mario na Nintendu. Tvorci Spyra kako kažu još uvijek nisu digli ruke od njega.
Točnije to kaže osnivač i trenutni izvršni direktor Insomniaca, Ted Price. – “Uvijek ćemo voljeti Spyra. Naučio sam da nikad ne treba reći nikad tako da…nikad se ne zna.” Price je naglasio da je Activision, kao vlasnik prava na lik učinio odličan posao sa licencom i zahvalio i ma na donošenju serijala i likova novoj generaciji igrača.
Skylanders trenutno koristi Spyra u sklopu svoje franšize živih igračaka koja je izuzetno popularna u svijetu, ali sve je počelo sa igrom koju je Insomniac razvio 1998. Od onda Spyro franšiza je prošla kroz mnoge developere, a Insomniac je prestao raditi na njoj 2000. završivši svoju trilogiju (slično kao i Naughty Dog sa Crashom). Kvaliteta naslova je opala nakon što je izvorni tim prestao raditi na igri, ali ako joj se vrate ne sumnjamo da će Spyro vratiti staru slavu.
Od onda je Insomniac stvorio druge, također izuzetno popularne franšize kao što su Ratchet and Clank, također platformer, te Resistance, koji je bio i launch naslov za PS 3, a trenutno rade na Xbox One ekskluzivi Sunset Overdrive.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....