The Witcher 2: Assassins of Kings

Na jačim postavkama, u daljinu se vidi jako daleko

Svaka čast CD Projekt Red Studiu! Hrabri developeri iz Poljske su 2007. izdali apsolutno podcijenjeni akcijski RPG Witcher koji je tokom vremena stekao kultni status, a mnogi se još i danas kunu da je to jedna od najboljih virtualnih priča ikad ispričana. Sada je 2011. i naša braća Slaveni su opet nadmašili sami sebe i želimo im bolji komercijalni uspjeh od onog koji su imali sa originalom.

Related content

Dark fantasy na svom vrhuncu

O priči nećemo jer ju ne želimo pokvariti, no treba reći da je svijet Andrzeja Sapkowskog još uvijek fantastično mjesto u kojem se lako izgubiti. Scenarij je, vidljivo, rađen za malo starije igrače, što zbog svoje tematike, što zbog odluka koje morate donijeti koje se nikad neće činiti crne ili bijele i zapravo ćete igru igrati vođeni nekim svojim moralnim kodeksom umjesto klasičnim “dobrim i zlim putem”. Svoju avanturu započinjete neposredno nakon završetka prvog dijela, a moguće je i učitati save sa određenim odlukama i sl. Zanimljivo je također da igra ima, ni manje ni više, nego 16 mogućih završetaka tako da oni koji budu htjeli će moći provesti sa igrom popriličan dio svog vremena.

Sa aspekta gameplaya je vidljivo da su developeri radili nešto u ove četiri godine jer borba je puno fluidnija i podsjeća na neke blockbuster akcijske naslove. Igra je također poprilično teška, što zbog kompleksnog A.I.-a koji iskorištava sve vaše slabosti, a što zbog pomalo šeprtljavih kontrola. Tu prvenstveno mislimo na upravljanje mišem, koje je poprilično nezgodno (pogotovo kad je uključen motion blur), no nakon određenog vremena s igrom naviknut ćete se i neće predstavljati nepremostivu prepreku. Ono što igru izdvaja od drugih ovog žanra je i način na koji pijete napitke; naime nije ih moguće popiti usred borbe kako biste mogli nesmetano lamatati mačem, već je potrebno biti na relativno velikoj udaljenosti od bilo kakve opasnosti kako bi Geralt mogao u miru “meditirati” i konačno popiti taj prijeko potrebni napitak.

Razvoj lika se ne razlikuje puno od onoga u prethodniku. Imat ćete opcije, poboljšavati svoje osnovne karakteristike, borilačke vještine, alkemičarske vještine i magiju. Za razliku od ostalih RPG-ova ove vrste, gdje određene aspekte vašeg lika možete zanemariti, ovdje vam preporučujemo da podjednako razvijete sve vaše vještine jer je igra tako napravljena da ćete sve što naučite moći i iskoristiti.

Ovako to treba izgledati

Sa grafičkog aspekta igra je jednostavno spektakularna. Okoliš je velik i detaljan, a na licima likova, pogotovo važnijih, vidjet ćete svaku boru i svaku promjenu raspoloženja te emocionalnu reakciju na vaš ili tuđi čin. Jedina zamjerka koju bismo u konačnici imali je ta da igra hardverski, pogotovo na ultra postavkama, zahtjeva puno, no engine je odlično optimiziran tako da igra dobro izgleda i brzo se vrti i na starijim mašinama.

Za razliku od originala gdje je audio prezentacija, poglavito u govornom dijelu, bila u najbolju ruku prosječna, drago nam je vidjeti da je sada više truda (ili da bolje kažemo novaca) uloženo u ovaj, možda ne ključni, ali svakako važan dio svake igre.

Za neke od igara koje smo recenzirali ste mogli primijetiti da smo u konačnom osvrtu napomenuli da je igra postala dio opće gaming kulture, a ništa manje ne možemo reći ni za Witchera. Ovo je igra koja postavlja neke nove standarde, pogotovo što se razvijanja priče tiče, te ju očekujemo u najužem izboru za igru godine, a ne sumnjamo da će u narednim godinama doseći status klasika.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
25. studeni 2024 11:52