Ispričavamo se za neprihvatljivo iskustvo koje je vaša novinarka doživjela pri poslovnoj ponudi vezanoj uz Herbalife, rekao je Marco Brandolini, potpredsjednik Herbalifea za južnu Europu.
Brandolini se, naime, redakciji Jutarnjeg lista obratio nakon što smo prošli četvrtak objavili priču o “neobičnom” načinu regrutacije novih zaposlenika u Herbalife, koja je zapravo pokušaj prodaje Herbalifeovih proizvoda. Postavljali su vrlo neugodna pitanja, primjerice je li vam menstruacija bolna ili kakva vam je stolica.
Brandolini je rekao da Herbalife ne nudi “tradicionalno zaposlenje”, već mogućnost da pojedinci pokrenu vlastito poslovanje, a pritom se od distributera očekuje da se pridržavaju određenih etičkih i zakonskih standarda.
Radikalni primjeri
“Svjesni smo da u rijetkim slučajevima neovisni distributeri, kao i u bilo kojem drugom segmentu života, mogu prekoračiti određene granice. Kad nam se ukaže na takve primjere, Herbalifeov Odjel za etiku (Distributors Ethics & Compliance Dept.) odmah razmotri situaciju te poduzima odgovarajuće korake kako bi je ispravio.
Još jednom isprika
Htio bih ovom prilikom uvjeriti Jutarnji list da se ovaj postupak već provodi za neovisne distributere s kojima je novinarka kontaktirala. Uklonjen je oglas koji je novinarka vidjela na početku, a revidiraju se i prodajne i regrutacijske tehnike koje su korištene na sastanku s njom”, stoji u pismu isprike koje je Brandolini uputio Jutarnjem listu.
Herbalife je velika međunarodna nutricionistička tvrtka s više od 12 tisuća zaposlenih.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....