RALPH LAUREN U 4D FORMATU

Hologrami, mirisi i specijalni efekti za ljubitelje mode

ZAGREB - Američki dizajner Ralph Lauren uspio je zaustaviti promet na Aveniji Madison u New Yorku i New Bond Streetu u Londonu kada je 10. studenoga upriličio modni show u 4D formatu.

Sve se treslo

Svi oni koji su uspjeli izboriti svoje mjesto na ulici mogli su počastiti svoje oči, uši i nosove vrhunskim događajem. Da, i nosove. Jer, osim što su mogli gledati virtualni modni show, posjetitelji su mogli i omirisati novi kvartet mirisa ovog branda. Promatrači s obje strane Atlantika mogli su vidjeti video u koji je kombinirao umjetnost, modu, glazbu i miris, projicirane na zgradi gdje su smješteni njegovi dućani. Na taj je način brend proslavio 10- godišnjicu svog web sitea i prodaje preko interneta, te obilježiti i lansiranje prvog online dućana izvan granica SAD-a.

Iako su mnogi u New Yorku bili prilično sumnjičavi oko toga kako show može biti u 4D tehnici, ubrzo su se uvjerili u suprotno dok se tresla cijela zgrada, da bi se pretvorila u peterokatnicu.

Konji na fasadi

Odjednom su se pojavili virtualni manekeni visoki kao četiri kata zgrade koji su hodali po balkonima, poznata torba Ricky i veliki zeleni remen obavijali su zgradu, a konji za polo galopirali su po fasadi. Potom su se zidovi raspali, poput divovske kuće za lutke, kako bi gledatelji dobili uvid u novi dućan Ralpha Laurena. Nitko se još u povijesti modne industrije nije sjetio napraviti tako efektnu reklamu.

Za online kupce

Nije poznato koliko je cijela stvar na dva kontinenta koštala, ali se šuška da je riječ o milijunima. Umjesto da potroše novac na raskošne zabave za odabrane, modna je kompanija odlučila pružiti spektakl za sve kupce, pogotovo one koji bi njihove proizvode željeli kupiti preko interneta.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
22. prosinac 2024 23:20