Došla nam je jedna poznata voditeljica s nekoliko vreća odjeće koju je kupila kod nas prije dva tjedna i sada je želi vratiti. Ok, uzmem vrećicu, krenem vaditi odjeću i uslijedi šok - kaže nam nekadašnja prodavačica u trgovini gdje se odjeća može vratiti u roku od 30 dana od kupnje.
NISTE ZADOVOLJNI SVOJOM KUPOVINOM? Istražili smo kako i kada možete vratiti proizvod u trgovinu
- Riječ je većinom o odjeći za djecu i na prvi se pogled vidi da je bila nošena. A da ne pričam da sam nekoliko dana prije vidjela tu voditeljicu, s njezinom djecom, u odjeći koju sada želi vratiti, kako se smiješi u nekom časopisu. Znači, sigurno znam da se odjeća nosila, no nije oštećena, niti zaprljana te sam joj morala vratiti novac - govori nam djevojka. Takvih je primjera, kaže, bezbroj. Politika trgovine je da su kupci uvijek u pravu i toga se moraju držati.
- Zapravo, s računom moramo uzeti odjeću ako nema vidljivih oštećenja. A to kupci dobro iskorištavaju - kaže dalje i prisjeća se nekih bizarnih situacija.
- Došli su cura i dečko reklamirati pernatu jaknu jer se stisnulo perje, a zapravo su skužili da je cijena jakne na sniženju pa su htjeli dobiti povrat po punoj cijeni i zatim je kupiti ponovo, ali po nižoj cijeni - govori nam i prisjeća se kako je jednom došla gospođa s hrpom dječjih stvari, koje su odavno bile kupljene i nošene, i tražila je povrat novca jer ima financijskih problema i trenutačno joj treba gotovina.
- Jednom je došla gospođa sa 12 ili 13 komada odjeće kupljene kod nas prije nekoliko mjeseci. Naravno, bilo je očito da ih je nosila, a ona nije imala račun. Napravila je veliku frku jer je inzistirala na povratu, a nije imala račun. Ne sjećam se na kraju je li povrat uspio ili ne - govori nam nekadašnja prodavačica i napominje da unatoč politici trgovine prema kojoj je kupac uvijek u pravu, kupac često ipak - nije u pravu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....