Zahvaljujem redakciji Jutarnjeg lista koja je projektom ‘Nautičko jedro 2022.‘ unaprijedila svoj vrlo uspješni medijski projekt ‘Nautičke patrole‘ te nastavlja promociju kvalitete lokalne zajednice, gastronomije, kulture i manje poznatih lokalnih destinacija. Akcijom će se ocjenjivati kvaliteta, što je u fokusu održivog i nautičkog turizma koji ima posebno mjesto u strategiji razvoja održivog turizma i svakako je važan segment u postizanju našeg cilja, a to je razvoj cjelogodišnjeg turizma u Republici Hrvatskoj. Dosadašnjim rezultatima možemo biti zadovoljni jer se približavaju brojci od 90 posto iz rekordne 2019. godine. Ali moramo voditi računa da, ako želimo imati kvalitetan nautički turizam, moramo sačuvati prostor, klimu i prirodni okoliš. Upravo stoga važne su investicije koje idu u smjeru zelene i digitalne transformacije.
Rekla je to ministrica turizma Nikolina Brnjac u povodu početka realizacije ovogodišnje akcije Jutarnjeg lista "Nautičko jedro", u kojoj se ocjenjuju i nagrađuju najbolje marine na hrvatskoj obali Jadranskog mora, prenose izjave i dojmovi nautičara iz cijelog svijeta koji svojim luksuznim plovilima pohode jadranske marine od krajnjeg juga Dalmacije pa sve do Kvarnera i Istre.
Velika podrška
Ploveća redakcija ovoga će ljeta obići naše najljepše otoke, cijelu obalu Jadrana te posjetiti ne samo velike gradove nego i manja mjesta i slikovite i pitome uvale, upoznati čitatelje o iskustvima nautičara i svojim dojmovima s "novinarskih inspekcija", kojima svake godine potiču unapređenje ne samo nautičkog nego turizma u cjelini, a time i ukupnog boljitka Hrvatske. A nautički je turizam na Jadranu počeo zapravo onda kad je sustav ACI počeo s velikim investicijama, odnosno kada je u kratkom roku sagradio ukupno 16 reprezentativnih marina.
Naglasio je to u ACI marini Dubrovnik dubrovački gradonačelnik Mato Franković, koji je prije obnašanja te dužnosti neko vrijeme bio direktor te renomirane marine: - Gradnja marina, pa i ove, počela je 70-ih godina kao preteča sustavnog razmišljanja o nautičkom turizmu i onoga što će on donijeti hrvatskoj obali Jadrana kao organizirani turizam koji poštuje održivost. Ovo natjecanje marina i destinacija apsolutno moramo podržati jer iz godine u godinu marine postaju sve bolje, a upravo od samih gostiju mi učimo gdje griješimo, kako se za iduću sezonu pripremiti, ispuniti sva očekivanja i kako biti još bolji. A akcija Jutarnjeg lista potiče sve djelatnike u nautičkom turizmu da iz godine u godinu budu sve bolji i vještiji - rekao je Franković, a predsjednik Uprave ACI-ja Kristijan Pavić naglasio je da će sve one povratne informacije koje će ACI dobiti od Hanza Medije biti vrlo bitan ulazni podatak za sve planirane investicije.
Uloženo 35 milijuna kuna
- U još veću kvalitetu infrastrukture i usluge ACI marine Dubrovnik uoči ove sezone uloženo je ukupno oko 35 milijuna kuna, a tim su iznosom provedeni sveobuhvatni radovi na kompletnoj rekonstrukciji marine i komunalnoj infrastrukturi. Točnije, sagrađen je obalni zid koji osigurava čak 220 metara nove obale za uplovljavanje i prihvat četiri do pet metara dužih plovila nego dosad. Uz to, u cijeloj je marini provedena i rekonstrukcija infrastrukture, što obuhvaća rekonstrukciju vodovoda i odvodnje, elektromrežu i instalacije, kao i rasvjetu. To je ono što su nautičari od nas tražili, da imaju što kvalitetniji vez i usluge, a čim se riješi pitanje koncesije, ACI je spreman za značajniji investicijski ciklus. Uspoređivati ovu godinu s 2019. je preoptimistično jer je to bila rekordna godina, ali prema dosadašnjim podacima, možemo govoriti o izuzetno dobroj 2018. godini. I ako ne bude nekih većih iznenađenja, mislim da ćemo biti na podacima iznad te 2018. godine - najavio je predsjednik Uprave ACI-ja.
Direktor HTZ-a Kristjan Staničić istaknuo je kako je siguran da će kroz protek više godina ova akcija Hanza Medije prerasti u projekt koji će imati iznimno velik i značajan doprinos razvoju hrvatskog nautičkog turizma.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....