NEODOLJIVE MAZALICE

NJEGOVO VELIČANSTVO RUŽ Upravo to biti će najtraženiji i najprodavaniji proizvod za ljepotu u 2014.

Zaboravite višebojno lakiranje i ukrašavanje noktiju. Ako se može predvidjeti makar jedan veliki nadolazeći trend za 2014. godinu, onda je to - ruž.

Veliki proboj ruževa najavljuju beauty eksperti, na temelju nekih trendova i potrošačkih navika iz 2013., te perpetuiranja pojava u industriji ljepote. Prema statistikama koje su dostupne zahvaljujući NPG Group. Inc., više je žena no ikada kupilo neki proizvod za usta u 2013. godini.

Zapravo, prodaja proizvoda za usta, a tu spadaju ruževi, sjajila, i raznovrsni balzami, su u prodaji brojkama izjednačeni s prodajom lakova za nokte, objavio je Women's Wear Daily. I to usprkos činjenici da se industrija ljepote najviše fokusirala upravo na lakove za nokte. U 2012., lakovi su u SAD-u zaradili čak 768 milijuna dolara, što je porast od 32 posto u odnosu na godinu ranije. To znači da je taj segment unutar industrije ljepote zabilježio najveći rast te godine, što je naravno bio glavni pokazatelj trenda za 2013.

Brandovi su se odmah fokusirali na ruke svojih potrošača, kako ih njegovati, i uljepšati.

Ali ove godine, kako bilježi Women's Wear Daily, najveći pobjednik je baš ruž. Od svih stvari za kojima ćemo ludovati, i na koje ćemo trošiti u idućoj godini - ruž će očito biti najpoželjniji.

'Ruž je novi lak', kaže tako vrsna stručnjakinja Laura Weinstein, potpredsjednica marketinga Sally Hansena i New York Colour grupe.

To znači da u 2014. možete očekivati da vaši omiljeni make-up brandovi na tržište izbace još više neodoljivih mazalica: ruževa, sjajila i balzama, kao i nekih divota koje još niti ne postoje, niti ih možemo zamisliti - ali će se proizvođači potruditi da nam budu - neophodni.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
09. studeni 2024 02:36