ZAGREB - Većina vas je čula za Kolektivu, Kupime.hr i slične portale koji organiziraju i usmjeravaju potrošače na grupne popuste i povoljniju kupnju, čak potiču na šoping one koji inače malo troše. Kako je Hrvatska trenutačno u gospodarskoj krizi, a broj nezaposlenih raste, ljudi se snalaze na razne načine, što omogućava procvat multilevel marketinga (MLM) direktne prodaje.
Priznajte da zvuči primamljivo; prodaješ proizvode - zarađuješ, regrutiraš nove članove - zarađuješ, napreduješ na hijerarhijskoj ljestvici - dodatno zarađuješ. Iako su mnogi skeptični kad čuju da vam netko želi vratiti novac koji ste potrošili, štoviše, da ostvarujete zaradu dok drugi kupuju, čak i oni koje ne poznajete, postoji nekoliko tisuća ljudi u Hrvatskoj koji su se već učlanili u novi MLM ponuđač, SCnet (Shopping Center Network).
Ostvarivanje popusta
- Učlanila sam se prije godinu dana preko poznanika, ali sam se aktivirala tek u rujnu, nakon što sam se uvjerila da sustav zaista funkcionira. Kupujem i zarađujem u isto vrijeme, i to ne na luksuznim stvarima, nego u nabavi osnovnih živežnih namirnica i kućnih potrepština - priča Ana (52) iz Zagreba, koja iza sebe ima više od 30 godina radnog staža pa na taj način, kako kaže, pokušava osigurati da ima dovoljno za “komotan” život kad jednom ode u mirovinu.
Poslovni je koncept SCneta - koji ima članove u Srbiji, Mađarskoj, Rumunjskoj, BiH, Crnoj Gori, Makedoniji i Rusiji - jednostavan; učlanite se besplatno i nakon kupovine kod nekog od partnera SCneta ostvarujete popust/povrat novca od 1 posto u gotovini.
Ostatak popusta vam se kroz neko vrijeme vraća, uvećan 11 puta. Trgovanje se ne odvija “online”, nego je riječ o običnoj kupovini u dućanima partnera kompanije, i to u bilo kojoj državi gdje SCnet posluje. Asortiman proizvoda proteže se od hrane do mobilne telefonije.
Osoba preko koje ste došli u sustav SCneta (instruktor) obavještava vas o partnerskim tvrtkama, načinu podizanja zarađenog novca te o svemu potrebnom za napredak u poslu. Iako SCnet u Hrvatskoj još nije registriran, iz uprave kažu da će kompanija legalno poslovati već za nekih mjesec dana.
- Ovdje je riječ o obostranom interesu potrošača i trgovaca. Trgovačke kuće osiguravaju kupce, a kupci ostvaruju popuste. Tih lanaca s popustima uvijek je bilo i bit će - smatra Jadranka Kolarević, predsjednica Društva za zaštitu potrošača Hrvatske “Potrošač”.
MLM kao marketinška strategija pokazao se uspješnim kod više poznatih kompanija što djeluju na području Hrvatske (Avon, Herbalife i Oriflame), koje zasad na taj način nude samo djelić svog asortimana. No, stalno se SCnetu priključuju i novi partneri, koje su sami kupci članovi preporučili. Naime, ako preporučite određenu trgovinu ili uslužnu djelatnost prijatelju, on će preko vas ostvariti popust, ali i naknadu za preporuku za svaku vašu kupnju. Posljedica je rast prometa, što je svakoj tvrtki partneru SCneta važno.
Novi partneri
Jedan od osnovnih segmenata MLM prodaje su seminari kroz koje se privode novi kandidati te motiviraju postojeći. Ako ste zainteresirani za sudjelovanjem, informirajte se i oboružajte pitanjima. Na vama je da se između više postojećih odlučite za onaj MLM koji vam najviše odgovara. (ANA LULIĆ u suradnji s portalom Volim-novac.hr)
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....