U jednoj reklami za američki brend donjeg rublja Adore Me model je vitka plavuša, u drugoj brineta, dok je u trećoj punašna brineta ili tzv. plus size model.
Nakon testiranja na potrošačima u kojem su se mjerile njihove preferencije i navike kupnje, marketinški stručnjaci dobili su neočekivan rezultat - plus size smeđokosa djevojka imala je četiri puta više potencijala za prodaju nego plavuša.
- Općenito se misli da morate biti supermršavi. Mi nudimo donje rublje za svakoga - izjavio je za CNN utemeljitelj tvrtke Adore Me Morgan Hermand-Waiche. - Jasno se pokazalo da plus size model dopire do žena svih veličina i potiče prodaju, ne samo većih brojeva.
No nije samo veličina modela bitna za prodaju - bitna je i boja kose, otkrilo je njihovo marketinško istraživanje.
- Brinete općenito prodaju bolje nego plavuše. Naše klijentice i žene generalno preferiraju brinete kad je u pitanju kupnja donjega rublja - objasnio je Hermand-Waiche. Fotošopirane fotografije fit modela za donje rublje ne donose istu razinu prodaje, kako to mnogi brendovi misle. - Sasvim je suprotno, čini se. Kupci preferiraju realistične figure s oblinama - zaključio je Hermand-Waiche.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....