BEST IN TRAVEL

NAJUZBUDLJIVIJE DESTINACIJE PO IZBORU LONELY PLANETA U elitnom društvu europskih odredišta našla se i Istra

 TZI
 

Lonely Planet jedan je od najpopularnijih turističkih portala i izdavača turističkih vodiča na svijetu. Omiljeno je štivo kojem vjeruju brojni turisti na svojim putovanjima. Moto kojeg su njegovi osnivači Tony i Maureen Wheeler naveli u svojem prvom izdanju: "Sve što trebate učiniti je odlučiti krenuti i to je najteži dio. Zato krenite!" i današnji je pokretač branda koji je postao popularan diljem svijeta.

Ova čuvena medijska kuća sedmu godinu zaredom sastavlja referentni popis Best in Europe koji sadrži deset prioritetnih destinacija Europe koje bi upravo sada trebale biti na radaru svjetskih putnika, a u odabranom i elitnom društvu destinacija Europe našla se i Istra koja je zaradila prestižno priznanje Best in Europe 2019.

Popis Best in Europe 2019 sastavili su stručnjaci za putovanja Lonely Planeta koji gotovo 45 godina obilaze svaki kut zemlje uživajući u brojnim obroncima našeg planeta i novim iskustvima. Oni su čitateljima podijelili korisne savjete o tome gdje se trenutno nalaze najvažnije 'žarišne točke' na kontinentu - od destinacija koje nude nove specifičnosti ili mjesta koje još treba otkriti, do vječnih favorita koji imaju nešto svježe u ponudi. Novo izdanje sadrži pregršt zanimljivosti, šumskih puteljaka sa tragovima medvjeda do gradića okruženih vinogradima, odnosno deset najuzbudljivijih destinacija Europe ovoga ljeta.

Jedan od stručnjaka za putovanja ovog vodećeg svjetskog medija, govoreći o Istri, izjavio je da: „Bilo da se radi o stjenovitoj obali srcolikog poluotoka, veličanstvenim spomenicima ili sklonosti prema dobroj hrani (i dobrom vinu!), zacijelo se radi o kraljevskom dodiru. Danas, zahvaljujući novim europskim zračnim linijama, pristup poluotoku je znatno olakšan. Započnite poviješću (za početak posjetite impozantan rimski amfiteatar u Puli i porečke mozaike uvrštene na UNESCO-v popis svjetske baštine), nakon toga preselite se na neku plažu (npr. Mulini za ugođaj ili Galebove stijene za privatnost) te okrunite sve to popratnim suvremenim dodacima: proljetnim gourmet i bike turama, ljetnim muzičkim festivalima i jesenskim traženjem tartufa.“

Glavni urednik Lonely Planeta, Tom Hall, istaknuo je da: „ Best in Europe 2019 prikazuje europska odredišta koja vrijedi uvrstiti u svoj plan putovanja: od kulturnih city-breakova do upečatljivih pejzaža, primamljivih gourmet destinacija i najboljih mjesta za bijeg od gužve, postoji bogatstvo iskustava stvorenih za uživanje uzduž i poprijeko upravo sada.“ Što se tiče ovog prestižnog priznanja Istri, dodao je da: „Istra nudi poznatu gourmet ponudu (uključujući vrhunske bijele tartufe i divlje šparoge) uz povijesni šarm. Dok poznata obala ljeti vrvi, unutrašnjost poluotoka nudi priliku za upoznavanje srednjovjekovnim gradićima na brežuljcima, te uživanje u valovitim vinogradima i slikovitim maslinicima.“ Više o tome na www.lonelyplanet.com/best-in-europe

Turistička zajednica Istarske županije - Posljednjih godina Turistička zajednica Istre je uložila značajan trud i napor u PR aktivnosti, što se je pokazalo kao izuzetno dobra investicija, naime Istra je upravo zahvaljujući reportažama novinara koji su boravili u Istri dobila nemjerljivu reputaciju u smislu izbora/nagrada od najutjecajnijih medija diljem svijeta koje su u kratko vrijeme Istru lansirali na radar najutjecajnijih medija kao destinaciju koja se po različitim kriterijima mjeri s ponajboljima te nas uvrštavaju među top 10 destinacija svijeta. To su National Geographic Traveler, CNN, USA Today, Huffington Post, Fodor's travel intelligence, Reader's Digest, Wine Enthusiast i mnogi drugi.

Ono što je posebno važno u poslu PR aktivnosti je kontinuitet u održavanju kvalitete i servisa, ali isto tako inovativnost proizvoda i kreativnost usluge. Konkurencija među turističkim destinacijama je oštrija no ikada dosada i stoga je veliko zadovoljstvo i uspjeh za Istru kada kod pojedinih medijskih kuća koji su svjetski opinion leaderi, ostvari nagradu među TOP 10 po drugi ili čak i treći puta...(National Geographic Traveler, Huffington Post, Fodor's travel intelligence, Sherman travel). U konkretnim brojkama, medijska vrijednost na godišnjoj razini premašuje iznos od 70 milijuna kuna.

Istra je u kontekstu PR aktivnosti uspjela umrežiti cijeli set inovativnih aktivnosti koje dodatno alimentiraju snagu medijske vrijednosti Istre jer se projekti poput strateških partnerstava u smislu comarketinga i coobrandinga, zatim projekt Share Istria i mnogi drugi u potpunosti nadopunjuju cijelu sliku PR reputacije destinacije Istre.

Proces odabira najboljih destinacija i putovanja uključuje tim stručnjaka i članova Lonely Planet zajednice, koji kroz cijeli niz strogih kriterija odabiru najbolje od najboljih u različitim kategorijama. Istra je odabrana kao jedna od 10 najboljih ljetnih destinacija u 2019. godini, a navedenu listu čine još:

1. Visoke Tatre, Slovačka

2. Madrid, Španjolska

3. Arktička sjeverna obala, Island

4. Hercegovina, Bosna i Hercegovina

5. Bari, Italija

6. Shetlandsko otočje, Škotska

7. Lyon, Španjolska

8. Lichtenstajn

9. Vevey, Švicarska

10. Istra, Hrvatska

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
22. prosinac 2024 15:41