STARI GRAD U LJUBLJANI

Predstavljen Like Hrvatska - Slovenija, jedinstveni magazin na 236 stranica

Magazin Like Hrvatska & Slovenija

 Tomislav Krišto/Cropix
Magazin donosi dvadesetak velikih reportaža iz Hrvatske i Slovenije te, uz ostalo, i veliki vodič sa 104 destinacije na kojima se može provesti vikend

U srijedu je u Ljubljani, u Starom gradu, predstavljen zajednički magazin Like Hrvatska - Slovenija koji izdaju Jutarnji list i Delo a moći će se besplatno moći dobiti uz Jutarnji list od četvrtka.

Riječ je o magazinu na 236 stranica koji donosi dvadesetak velikih reportaža iz Hrvatske i Slovenije, u kojima smo nastojali obuhvatiti sve turističke krajeve i na moru i na kontinentu, i koji povrh svega donosi vodič sa 104 destinacije na kojima se može provesti vikend u Hrvatskoj i Sloveniji. Posebni partneri izdanja sa slovenske strane su Grad Ljubljana, a s hrvatske strane gradovi Dubrovnik i Zagreb. Također, magazin su podržali i slovenska i hrvatska turistička zajednica. (Turistična zveza Slovenija i HTZ).

Na predstavljanju uvodni pozdrav uputio je okupljenima glavni urednik Dela Bojan Budja, rekavši kako taj magazin šalje dvije poruke. "Prvo, da su obje države prepoznale svoje prednosti i predstavile ih svijetu s ljudima koji su naše najveće bogatstvo u turizmu", rekao je Budja. "I drugo, uvjeren sam da možemo ići korak dalje prema vrhu jer obje države to zaslužuju i magazin Like dokazuje da znamo, možemo i da imamo hrabrosti za ovakve projekte."

image

Bojan Budja, glavni urednik Dela

Tomislav Kristo/Cropix

Okupljenima se obratio ministar gospodarstva, turizma i sporta u Vladi Republike Slovenije Matjaž Han, koji je rekao:

"Baš me veseli da odlično surađujemo s ministricom Brnjac i možemo se puno ugledati u to što je ona napravila za turizam u Hrvatskoj. Hrvatska i Slovenija su prijateljske države, a turizam nam je među najjačim gospodarskim granama. Slovenci tradicionalno ljetuju na obali Hrvatske, a Hrvati na našim skijalištima, i jedni i drugi smo gurmani i imamo gostoljubive ljude koji znače mnogo u turističkoj ponudi. Od 2010. zajedno nastupamo na tržistu izvan Europe, a Slovenija bilježi najbolje turističke rezultate nakon pandemije. Neka ovaj magazin bude uzor za druge kao odličan primjer međudržavne suradnje."

image

Matjaž Han

Tomislav Kristo/Cropix

"Zadovoljstvo mi je biti u prekrasnoj Ljubljani, ponovno u sličnom sastavu nakon lanjskog biznis magazina Next koji je također izašao u suradnji Jutarnjeg lista i Dela", rekla je ministrica turizma i sporta u Vladi Republike Hrvatske Nikolina Brnjac te istaknula da je turizam važna grana za obje zemlje. "Drago mi je što iz godine u godinu imamo sve bolju suradnju. A i brojke sve govore, čak je 36 posto slovenskih turista više posjetilo Hrvatsku lani u prosincu nego u istom periodu 2019. godine", dodala je ministrica Brnjac i zaključila: "Ovaj magazin Like sadrži preko 100 vrhunskih izleta s obiju strana granice, ima najbolje ljudske i gastro priče... Mislim da je ovo tek početak daljnje suradnje i promocije naših zemalja."

image

Nikolina Brnjac

Tomislav Kristo/Cropix

Glavni urednik Jutarnjeg lista Goran Ogurlić zahvalio se turističkim zajednicama koje su podržale ovaj projekt, pogotovo gradovima Dubrovniku i Zagrebu, te Hrvatskoj turističkoj zajednici i Ministarstvu turizma, kao i svim drugim partnerima koji su prepoznali vrijednost koju će dobiti sudjelovanjem u ovom projektu.

"Sutra će čitatelji dvaju vodećih medija dobiti besplatno uz naše dnevne novine ovaj magazin - prepun dobrih emocija, odličnih fotografija, priča koje inspiriraju. Presedan je da ponovno radimo zajednički magazin koji u oba izdanja - i ono na hrvatskom jeziku i ono na slovenskom jeziku – izgledaju isto. Usklađene uredničke snage i novinari koji su radili na ovome pokazali su da imamo zajednički interes i volju da promoviramo destinacije, kulturne sličnosti i razlike, gastronomiju, povijest te prirodne ljepote, kao i naše najljepše gradove i krajeve, rekao je Ogurlić te dodao:

"Koliko smo u tome bili strastveni pokazuje i činjenica da nam mnoge priče koje smo napravili jednostavno nisu stale u ovaj broj. Ne nedostaje nam ni ideja ni inspiracije, Hrvatska i Slovenija imaju puno razloga za suradnju, u mnogim aspektima smo komplementarni, naši čitatelji odnosno građani vole putovati i osjećaju se ugodno u jednoj ili drugoj zemlji."

image

Goran Ogurlić

Tomislav Kristo/Cropix

Inače, Delo i Jutarnji list zajedno surađuju već tri godine – zajedno to dvoje novina radi biznis konferencije, prošle godine izdan je prvi zajednički biznis magazin, a sada je pokrenut i magazin za turizam.

image

Goran Ogurlić, Matjaž Han, Nikolina Brnjac, Nataša Luša, Bojan Budja

Tomislav Kristo/Cropix

Predstavljanju magazina Like Hrvatska – Slovenija uz ostale prisustvovao je i bivši predsjednik Slovenije Milan Kučan, a bili su i gradonačelnika Ljubljane Zoran Janković, Kristjan Staničić, direktor HTZ-a, te Miroslav Drašković, direktor TZ Grada Dubrovnika u ime gradonačelnika Dubrovnika Mate Frankovića.

Magazin Like Hrvatska – Slovenija spojio je reporterske i uredničke snage kako bi se na 236 stranica obuhvatile sve čari i ljepote s obje strane granice. Osim 104 ideje za vikend-izlete donosi i vrhunske reportaže od Ljubljane do Korčule, inspirativne ljudske priče, preporuke za najbolje gastronomske destinacije...

image

Magazin Like Hrvatska & Slovenija

HANZA MEDIA

Čitatelji u ovom magazinu mogu pronaći inspiraciju za svoje naredno putovanje, od istraživanja skrivenih bisera Jadrana, do moćnih stjenovitih Alpa. Razgovarali smo s najboljim kulinarskim majstorima koji su okrunjeni s nekoliko Michelinovih zvjezdica, Zagrepčaninom koji skače s planina i zgrada u posebnom letačkom odijelu, s deset mladih međimurskih vinara koji su napravili zaokret na vinskoj sceni, a zaputili smo se i put pršuta te otkrili tajne zadarskih čuvara te dalmatinske delicije. Na Korčuli smo susreli potomka slavnog istraživača Marka Pola, a u Lici kaubojku Petru Gregl, bivšu optičarku, rođenu i odraslu na zagrebačkoj Sigečici, koja se sa sedam godina zaljubila u konje, s 13 se zaposlila na Hipodromu, sa 16 odradila svoju prvu jahačku utrku, a danas, u 36. godini, drži ranč u Staroj Kršlji kod Rakovice i živi od konjičkog turizma.

image

Magazin Like Hrvatska & Slovenija

HANZA MEDIA
image

Magazin Like Hrvatska & Slovenija

HANZA MEDIA
image

Magazin Like Hrvatska & Slovenija

HANZA MEDIA

Posjetili smo i ribare moćnog Dunava. "Ovdje sam odrastao, uvijek biram riječnu, a ne morsku ribu. Ljudi s mora smatraju da su morske ribe bolje, u konačnici jesu i cjenjenije, ali samo zato što se o njima više priča i više ih je u ponudi. No, kada se jednom najedu našeg smuđa, mislim da se brancin i zubatac mogu sakriti", rekao nam je 54-godišnji Zoltan Tot, koji je imao samo pet godina kada mu je otac prvi put u ruke dao ribički štap i poveo ga na pecanje.

image

Magazin Like Hrvatska & Slovenija

HANZA MEDIA
image

Magazin Like Hrvatska & Slovenija

HANZA MEDIA
image

Magazin Like Hrvatska & Slovenija

HANZA MEDIA

U Istri smo otkrili malu oazu za kampiranje, doznali detalje o najneobičnijem skrovištu na vrhu impresivne Učke, i kušali najbolji hrvatski kozji sir, na imanju slovenske obitelji koja je svoju sreću pronašla na farmi dvadesetak kilometara od Pule. A za sve željne mira i odmora na pustom otoku, ne propustite Kaprije - mjesto gdje je vrijeme stalo, nema hotela, automobila ni bankomata, more je predivne tirkizne boje, a rado svrati i Bernie Ecclestone...

image

Magazin Like Hrvatska & Slovenija

HANZA MEDIA
image

Magazin Like Hrvatska & Slovenija

HANZA MEDIA
image

Magazin Like Hrvatska & Slovenija

HANZA MEDIA
image

Magazin Like Hrvatska & Slovenija

Tomislav Kristo/Cropix

Nadamo se da će ovaj zajednički turistički magazin postati nezaobilazno štivo svakog putnika koji želi istražiti i doživjeti sve ljepote koje Hrvatska i Slovenija mogu ponuditi.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
27. prosinac 2024 05:28