USPJEŠAN PROGRAM

Trade Air će iduće četiri godine povezivati Osijek sa Zagrebom i morem: ‘Očekujemo više turista‘

Zrakoplov tvrtke Trade Air

 Vlado Kos/Cropix
Za Zagreb će se letjeti tri puta tjedno, dok će za ostale gradove letjeti dva puta tjedno

Zagreb, Split, Rijeka, Zadar, Pula i Dubrovnik, gradovi su s kojima će Osijek i u sljedećem četverogodišnjem razdoblju biti povezan zračnom linijom. U četvrtak je, naime, započeo novi ciklus PSO (Public Service Obligation) linija, koje sufinancira država, a uslugu letova i dalje će nuditi zrakoplovna tvrtka Trade Air. Riječ je o 10 letova tjedno tijekom zimskog i 11 letova tijekom ljetnoga razdoblja.

- Za Zagreb će se letjeti tri puta tjedno – ponedjeljkom, srijedom i četvrtkom, dok će za ostale gradove letjeti dva puta tjedno – rekla je Petra Koletić iz Trade Aira. Zadovoljstvo nastavkom ovog programa izrazio je i Ivan Radić, gradonačelnik Osijeka, koji je najavio i nova ulaganja u Zračnu luku Osijek.

– Osobno sam se u Saboru založio za 50 milijuna kuna ulaganja u Zračnu luku u naredne dvije godine. Siguran sam da će nova ulaganja u zračnu luku uz PSO letove i pametno upravljanje privući sve veći broj turista – rekao je Radić, istaknuvši kako je Osijek u rujnu ove godine postigao 30 posto više noćenja u odnosu na rujan pretpandemijske i rekordne 2019. godine te dodao kako će Grad nastaviti sufinancirati osječku zračnu luku.

Josip Miletić, dožupan osječko-baranjski naglasio je kako se u narednom razdoblju očekuju i veći uspjesi, kazavši i kako je razvoj Zračne luke Osijek strateški interes županije. Prigodom promocije novih letova predstavljen je i novi vizualni identitet ZL Osijek, koji, prema riječima direktora Ivana Kosa, pokazuje repozicioniranje u modernu, dinamičnu i pristupačnu zračnu luku za domaće i strane putnike.

image

Ivan Kos, direktor Zračne luke Osijek, Ivan Radić, gradonačelnik Osijeka

Vlado Kos/Cropix
image

Ivan Kos, direktor Zračne luke Osijek, Ivan Radić, gradonačelnik Osijeka

Vlado Kos/Cropix

– S vjetrom u leđa lokalne i nacionalne vlasti želimo zaokružiti priču strateških promjena i biti prepoznatljivi. Naš logo je znak i simbol slova "O" kao Osijek i Osječko-baranjska županija, uz pogled na zlatna polja presječena pistom i pogledom iz zrakoplova. Želimo da naši turisti što češće gledaju tu sliku – zaključio je Kos.

image
Vlado Kos/Cropix
image

Zrakoplov tvrtke Trade Air

Vlado Kos/Cropix
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
Linker
03. studeni 2024 00:21