LAST MINUTE

VELIKI VODIČ ZA LJETOVANJE U ZADNJI TREN Još uvijek se može naći smještaj za 100 kuna dnevno

 Ante Čizmić / CROPIX
Pročešljali smo ponude za vodeće destinacije u špici sezone. Za organizaciju ljetovanja još nije kasno, a najbolje prolaze oni koji su fleksibilni kad se radi o datumima i destinacijama

Mnogi ljetni godišnji odmor planiraju mjesecima unaprijed kako bi ulovili apartman ili hotel koji žele, kako bi manje potrošili te izbjegli paniku planiranja godišnjeg odmora u zadnji tren. No, sve češće se događa da dobar dio ljudi ipak čeka zadnji tren da bi isplanirao putovanje.

Previše obaveza na posla zbog kojih se ne može planirati unaprijed, ali i prilika za uštedjeti i otići na more što jeftinije često su glavni razlozi zašto se sve više ljudi odlučuje na planiranje godišnjeg odmora u zadnji tren.

Iako je na Jadranu većina smještajnih jedinica puna u špici sezone (krajem srpnja i u prvoj polovici kolovoza), uvijek ima mjesta za putnike koji se samo žele spakirati i krenuti na put.

Unatrag nekoliko godina može se naći sve više dobrih last minute ponuda, ali kako ne biste potpuno izgubili živce pregledavajući sve ponude i dok usvajate trikove kako bolje proći, donosimo vam nekoliko savjeta kako isplanirati putovanje u nekoliko dana, i to krajem srpnja.

• Aranžmani u turističkim agencijama

Prvo što ćete naći kada u Google utipkate "last minute ljetovanje na Jadranu" bit će brojne stranice turističkih agencija koje nude aranžmane za ljetovanje na Jadranu, ali i Mediteranu. Cijene last minute putovanja znaju znatno pasti tjedan, dva prije garantiranog polaska, no na nekoliko stvari morate pripaziti. Često niska cijena koja je istaknuta u tražilici ne odgovara vašim datumima. Turističke agencije istaknu najnižu cijenu za određeni datum, no već polasci tjedan dana kasnije imaju veću cijenu. Zato treba paziti i u tražilicu turističkih agencija upisati točne datume ili destinaciju te vidjeti koliko će vas to stajati. No, najbolje bi bilo poslati upit direktno turističkoj agenciji ili nazvati poslovnicu te im reći što vas zanima, koje su im last minute opcije te će vam oni odmah reći što nude.

Primjer:

Ako ulovite dobru ponudu, a mogli biste, na ljetovanje možete otići za do tri tisuće kuna, i to tjedan dana u nekom sasvim solidnom hotelu ili apartmanu na Jadranu, a ako želite ljetovati izvan Hrvatske, lovite last minute ponude za Grčku jer im cijena zna drastično pasti ako im je ostalo nekoliko mjesta, a garantiran im je polazak.

• Portali s grupnim popustima

Druga opcija su ljetovanja preko grupnih kupona na portalima s grupnim popustima poput Crnog jajeta ili KupiMe.hr. Te stranice nude dobre popuste u špici sezone na atraktivnim odmaralištima. Kupovanje na grupnim popustima dobro je jer često morate platiti samo rezervaciju, a ostatak aranžmana plaćate na licu mjesta, u hotelu ili apartmanu. Također, često se može platiti u ratama. Dobro pogledajte ponudu jer se može dogoditi da u nekim terminima imate dodatni popust, a nije rijetko ni to da se smještaj za djecu ne plaća.

Primjer:

Prošlog smo tjedna pronašli smještaj za dvije osobe u Zadru u špici sezone na bazi polupansiona za manje od 2500 kuna ili 8 dana na otoku Krku za 1600 kuna za dvije osobe.

• Direktna komunikacija

Treća varijanta za koju se možete odlučiti jest zvanje hotela ili apartmana direktno. Neki hoteli na svojim internetskim stranicama nude kupone s popustima na određene datume i to zna biti najbolji odabir za ljetovanje jer su popusti dosta dobri, a sve direktno dogovarate s hotelom. Isto vrijedi i za apartmane koji se oglašavaju na internetskim oglasima. Primjerice, na Njuškalu smo našli odlične ponude. Najčešće su to ponude u striktno odabranim datumima jer je netko tko je rezervirao apartman otkazao u zadnji tren, a iznajmljivačima je bitno da su im apartmani popunjeni pa nude čak i dvostruko niže cijene. Također, u oglasnicima se mogu naći apartmani sa slobodnim datumima, a cijena se dogovori s vlasnikom. Kao i uvijek pri traženju apartmana i soba, pregledajte sve fotografije na internetu i pitajte sve što vas zanima jer je ipak riječ o vašem novcu i godišnjem odmoru koji ste dugo čekali.

Primjer:

Naišli smo na apartman u Makarskoj koji je slobodan još nekoliko dana, košta 10 eura po osobi, ali je riječ o fiksnim datumima.

• Smještaj na licu mjesta

Oni najhrabriji odaberu samo destinaciju i krenu na put. To je riskantna, ali dobra odluka. Dolaskom na željenu destinaciju možete dobiti izvrsne popuste. Hodajte gradom ili mjestom u koje ste stigli i raspitajte se u lokalnim trgovinama o tome znaju li nekoga tko iznajmljuje sobu ili apartman.

Primjer:

Prošlo ljeto naša je novinarka u prvom tjednu kolovoza u Vodicama pronašla sobu za dvije osobe po cijeni od 200 kuna dnevno - 100 kuna po glavi.

• Couchsurfing sve popularniji

Iako je u svijetu popularan couchsurfing, u Hrvatskoj to još nije zaživjelo na svjetskoj razini, ali se valja raspitati jer smo na stranici CouchSurfinga naišli na nekoliko hostova u obalnim gradovima, ali i na otocima. To je odličan način za uštedjeti jer ne morate plaćati smještaj, a imate i slobodu obilaska više mjesta tijekom godišnjeg odmora.

Primjer:

Ukoliko je host slobodan, ponude ima za veće gradove na obali, ali i otoke.

• Potraga preko portala Airbnb

Također, tu je i portal Airbnb. Ukoliko niste strogo vezani za određenu destinaciju i fleksibilni ste što se tiče datuma, mogli biste proći dosta povoljno jer iznajmljivači žele popuniti sobe u terminima koji su im ostali prazni.

Primjer:

Preko portala Airbnb pronašli smo odlično uređen apartman u centru Splita za 45 eura za noć, a slobodan je u terminu od 30. srpnja do 4. kolovoza ili, primjerice, za 40 eura možete dobiti apartman na Braču s dva kreveta, što znači da komotno četiri osobe mogu spavati u apartmanu, a ostalo je nekoliko slobodnih termina.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
Linker
08. studeni 2024 00:02