Tko riskira, taj profitira! Ta poznata uzrečica svakako vrijedi za češku agenciju RegioJet koja je usred koronakrize 'izmislila' vlak koji povezuje Češku i Hrvatsku, a rezultat te ideje je - 20.000 putnika i 50.000 prodanih karata u samo mjesec dana!
Naši najvjerniji turisti nisu nas iznevjerili ni u jeku najveće europske krize, štoviše, na kraju ispada da su se potpuno raspametili za hrvatskom obalom. U RegioJetu su već uoči prvog vlaka koji je iz Praga krenuo za Rijeku rekli da ovakvu navalu ne pamte.
- Od osnutka kompanije ovo se nije dogodilo - rekli su iz agencije.
Od 30. lipnja i do 10. srpnja vlakovi iz Praga za Rijeku prometovali su triput tjedno, ali posljednjih 20 dana voze svakodnevno. Česi pišu da se jako mali broj turista zadržava u Rijeci, već da se autobusima prevoze do svih jadranskih destinacija - od Istre do Makarske.
Iz RegioJeta navode da prodaju od 600 do 1000 karata dnevno, te da je ukupan broj prodanih karata prešao brojku 50.000. Većina se prodaje u Češkoj, a desetak posto pada na Slovačku (vlak ide preko Bratislave).
Ovakav starinski način putovanja Česi su očito zavoljeli, tako da su iz agencije već počeli kovati planove za iduću sezonu. U svakom slučaju, posljednji vlak iz Rijeke za Prag planiran je tek 26. rujna, ali čini se, iduće godine se 'ludnica' nastavlja.
NAVALA
Vlakovi iz Praga za Rijeku voze mjesec dana, Česi otkrili prve brojke: ‘Ovako nešto ne pamtimo‘
Ovakav starinski način putovanja Česi su očito zavoljeli, tako da su iz agencije već počeli kovati planove za iduću sezonu
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
Komentari (0)
Komentiraj