GRAFIČKI GAF

Amazonova art direkcija dizajnirala ‘hitlerovsku‘ ikonu, morali je povući nakon burnih reakcija

Adolf Hitler; ikona aplikacije prije promjene
 Collection Dupondt/Akg-images/Akg/Profimedia; Screenshot/twitter
"Nova ikona Amazonove aplikacije izgleda kao TREĆA najpreuzimanija u kategoriji ‘Reich‘", napisao je jedan korisnik Twittera

Tehnološki gigant Amazon promijenio je ikonu svoje glavne mobilne aplikacije za šoping nakon što su brojni komentatori sugerirali da je podsjećala na lice diktatora Adolfa Hitlera, piše BBC.

Amazon je u siječnju 2021. godine predstavio ikonu koja se sastoji od svijetlosmeđe pozadine (simbolizira paket), kose strelice koja evocira smiješak i plavog komada trake odrezanog na "cik-cak".

Tehnološki je gigant u međuvremenu promijenio izgled plavog komada trake. Traka je sada odrezana ravno te presavinuta kako bi izgledala kao da je osoba koja je primila paket odljepljuje.

Amazon je BBC-ju rekao da su "hitlerovsku" ikonu probno pustili na nekim tržištima te da su je nakon te probe promijenili.

"Nažalost, vizualizacija ljepljive trake na originalnoj ikoni odmah će se povezivati s brkovima kakve je nosio Adolf Hitler, budući da nam se taj oblik trajno urezao u podsvijest. Tvrtka koja želi stvoriti sreću već na ulaznim vratima ne smije se povezivati s takvim slikama", rekla je čelnica agencije za brendiranje Coley Porter Bell Vicky Bullen za BBC.

Ikona aplikacije za mobitele i tablete prethodno su bila kolica za kupovinu u supermarketima.

"Novom smo ikonom htjeli izazvati osjećaje iščekivanja, uzbuđenja i veselja koje naši korisnici osjete kada pred vratima vide naš paket", rekli su iz Amazona.

"Moji roditelji koriste Amazon svaki dan. Idućih će nekoliko dana biti izgubljeni. Kada pitaju gdje je Amazon nestao, reći ću im da potraže kartonskog Hitlera", napisao je jedan korisnik Twittera. "Nova ikona Amazonove aplikacije izgleda kao TREĆA najpreuzimanija u kategoriji 'Reich'", napisao je drugi korisnik.

Osnivačica dizajnerskog studija LWD Laura Weldon rekla je da tvrtke i brandovi stalno dorađuju logotipove i ikone. "Izgleda da je Amazon poslušao svoje korisnike. Jasno je da im je stalo do njihovog mišljenja. To jedino može biti dobra stvar", dodala je.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
22. prosinac 2024 13:11